Vi som plussat efter IVF hösten 2016
Grattis så underbart <3 Definitivt ett plus! Jag plusade på RD9 :)
Grattis så underbart <3 Definitivt ett plus! Jag plusade på RD9 :)
Ja men de första 12 veckorna sniglade sig fram hehe.
Ja känns väldigt skönt att vara halvvägs nu. Blir 50% av graviditeten på tisdag i 19+6. Ja jättemysigt <3 Åhh första ultraljudet är underbart! Att få se det där tickande hjärtat!
Min bm ville inte göra det innan vecka 15, beror på att det kan vara svårt att hitta hjärtslagen
Var till bm och fick lyssna på hjärtljud igår Känns så underbart att pyret fortfarande är med oss.
Däremot har illamåendet och kränkningarna kommit tillbaka med full kraft...
I onsdags åkte jag till Sahlgrenska för att se för första gången vår lilla frö! Det kändes så underbart och så overkligt att jag har sett den underbara lilla livet med ett tickande hjärta. Läkaren sa att allt såg så fint ut och hjärtat tickade på som den skulle samt att gulsäcken såg bra ut I dag fick jag tag på mödravårdscentralen då det är ganska svårt att få tag på dem via telefon så lyckades jag ringa precis när de öppnade telefontiden och lämnade ett meddelande. Den 1 februari har jag fått en tid hos dem. Det känns så bra just nu att jag svävar i moln Måste erkänna att jag började bli lite orolig då mina symtom försvann vid vecka 7 men efter att jag var i Sahlgrenska kom då illamåendet och allt annat tillbaka.
Åh vad härligt att allt ser bra ut <3 Vilken vecka är du i?