Vi som plussat efter IVF hösten 2016
Hej!
Tänkte vi kunde samla alla som plussat och följas åt under resan mot slutmålet <3
Hej!
Tänkte vi kunde samla alla som plussat och följas åt under resan mot slutmålet <3
Jag går på ultraljud i vecka 7+1. Hur länge tar ni lutinus? (Kan ha frågat förut i nån annan tråd). Jag gjorde ostimulerat fet och skulle egentligen slutat på testdagen men jag trappade ner istället o tar nu 1x2. Tänkte ta 1x1 i v7+1 och fortsätta så några veckor...
Jag går på ultraljud i vecka 7+1. Hur länge tar ni lutinus? (Kan ha frågat förut i nån annan tråd). Jag gjorde ostimulerat fet och skulle egentligen slutat på testdagen men jag trappade ner istället o tar nu 1x2. Tänkte ta 1x1 i v7+1 och fortsätta så några veckor...
Jag tar inga proggisar. Gjorde också stimulerat fet. Hur kommer det sig att vissa ska ta proggisar och andra inte?
Ja tar crinone x1, och vi kom överens att ja skulle ta till det tidiga ul o sen därefter se om ja ska fortsätta. Eftersom ja fick MF så "sent" sist vill ja helst fortsätta till v12 faktist om ja kommer så långt så klart.
Ostimulerat fet skulle det stå. Ja okej. För jag har bara fått cricone vid färskförsök.
Jag tog lutinus 3 ggr per dag till testdagen , 20 dagar efter ÄP
Hur går det med kosten för er del?
Hur går det med kosten för er del?
Nej, men jag har känt mig uppsvullen (men inte som 6 månaden) o gasig hihi. Inget trevligt för sambon
Har inte känt mig svullen alls men idag fått rejäl mensvärk till höger. Känns inte så bra