Filli89 skrev 2016-10-30 12:00:53 följande:
Jaa. Jag jämför hela tiden. Minsta lilla tänker jag att nu är det knas hehe, återstår att se.
Precis ! Det var ju de som hände, molvärk som ökade o ökade som slutade med massa blod i flera dagar, så jag är helt ärrad av händelsen.
Jag försöker slappna av så gott ja kan. De dagarna jag är ledig är det okej, tycker tiden går fort då. Men när ja jobbar går allt så sakta haha.
Mitt illamående har inte kommit igång riktigt (df tror jag att det bara är en OM det blir något) ibland känner ja mig illamående inför lukter, och det är oxå nått som oroar mig förra gången var de spya varje morgon och jag fick ut lergigan mot illamåendet.
Vi är jätte nöjda med st Göran faktist, väldigt bra med kontunitet för oss, och alltid trevliga.
Vad skönt att bli av med foglossningen snart, hoppas den inte dyker upp snart igen då när man ska få de.
Förstår det. Så mycket känslor att brottas med. Nu får tiddn gå snabbt till den 11e :)
Usch kan bara ana vad ni gick igenom :( men denna gång ska det bara gå bra <3
Haha okej brukar ju vara tvärtom tiden går snabbare när man jobbar ;) Är sjukskriven just nu så tycker tiden sniglar sig fram lite hehe.
Jag har också mått jätteilla dock inte kräkts och varit jättekänslig mot lukter så det behöver inte betyda något negativt även om det känns läskigt. Nu är det ju ingen garanti att det går bra för oss hela vägen men kan kanske lugna dig fram till de här veckorna iaf <3
Vad bra :) Har varit nöjd med Huddinge också. Väldigt trevliga.
Ja men tyvärr lär den inte försvinna bara underlättas lite med övningarna. Har ont varje dag i svanskotan och i blygdbenet, liksom strålar massa men sjukgymnasten tror att eftersom jag fått det så tidigt så kan det bromsas upp i mitten av graviditeten. Vi får se :)