Ruvare oktober 2016
GRATTIS till plus ?? Här ekar INTE gravid på testet så börjar förstå att det är så, som sagt ruvardag tio med en tvådagars idag. Borde ju visa på digitalt då tycker jag!!
GRATTIS till plus ?? Här ekar INTE gravid på testet så börjar förstå att det är så, som sagt ruvardag tio med en tvådagars idag. Borde ju visa på digitalt då tycker jag!!
Hoppar in här om det går bra:) gjorde fet igår och har fått testdag 6/11 känns sååå långt dit. Känner inte mycket idag förutom att jag varit dålig i magen men det kan ju vara vad somhelst.. stort lycka till iaf till alla som kämpar på för något som alldeles för många tar för givet tyvärr!
Har testdag på fredag. Varje gång jag går på toaletten är jag nervös för att upptäcka att mensen ska ha kommit. Så himla jobbigt! :p Den borde komma när som helst men än så länge ingenting. Hoppas!
Igår och idag fick jag ljus rosa flytning på trosskydd, är på ruvdag 13 och kör på Lutinus 3 ggr/dag, är det normalt?
Har läst någonstans att det är normalt att blöda på ruvdag 12-14?
Lite nojig här...
Får jag hoppa med? Första ivf-försöket och gjorde återföring med 3dagars embryo igår. testdag 14november :)
Det är nog kört för mig nu :( Igår kväll kom det jättemycket blod och det vill inte sluta. Fy vad ledsen jag blir :(
Äntligen fått mitt första positiva graviditetstest efter försök i 4 år 8 månader/ första ivf.
Håller tummarna för att ni andra ruvare får ert +
Får jag fråga er alla en sal.
Svullen mage som är som en ballong som inte ens går att dra in? Är det nån mer som har så än jag?
Börjar bli orolig nu för den klotrunda magen verkar inte vilja ge med sig snarare tvärtom. Och upp 2kg på två veckor sedan äp. Det kan ju inte vara fettvikt tänker jag så snabbt.
Bör man ringa sin klinik?
Uppdatering (kanske av intresse för övriga):
kliniken ringde tillbaks till mig o jag fick prata med en läkare om min oro vglåga värden på CB-testen. Han dömde ut allt testande efter att graviditet hade konstaterats, dvs att man hade testat tydligt positivt. CB veckoindikator särskilt skapade bara mer oro än det gav någon indikation på hur graviditeten fortlöpte eller inte. HcG kunde variera mkt mellan olika personer och det fanns bara ett sätt att kolla och det är genom ett UL. Så jag får nu snällt hålla mig till tåls i 9 dagar till - vilket blir svårt eftersom jag inte har några symptom.