Ruvare oktober 2016
Är på RD 10 och sjukt nervös. Vill ju så gärna det ska gå vägen, men är samtidigt så rädd för att hoppas.
Vad gör ni för att tänka på annat och inte känna efter för mycket?
Är på RD 10 och sjukt nervös. Vill ju så gärna det ska gå vägen, men är samtidigt så rädd för att hoppas.
Vad gör ni för att tänka på annat och inte känna efter för mycket?
Jo jag har också haft flera lediga dagar ensam nu, då mannen jobbat. Det dumma är att jag ska jobba två nätter nu och jag är så orolig att mensen ska komma på jobbet. Dålig schemaplanering helt enkelt :/
okej. Aj då :/ håller tummarna. vad jobbar du med? :)
Grattis! Vilken dag?
Jag har testdag imorgon men vet inte om jag pallar. Befarar ju att jag inte kommer få någon stegring, detta efter sex dagar konstant svagt plus :( Är det en avstannad graviditet tro. Han bara buksmärtor, som knivar i magen, knappast graviditetskänsla, snarare lutinus som blåser upp magen misstänker jag. Känns mest bara "torrt" o irriterat därnere, efter 45 vagitorier på raken....:(
Wohoo Stort grattis :)
Officiella testdagen är här (RD 15). Och trots att jag är på resa kunde jag inte låta bli. Visst är det ett plus?
Första från RD7, de två i mitten är RD8 övre på morgon o nedre kväll, och längst ner idag RD9 på morgonen.
RD8&9 på morgonen
Och idag fick jag även "gravid 1-2" på cb digital! Jag ska försöka våga tro nu! Det är 10 dagar kvar till testdag så jag hoppas på att det fortsätter se fint ut nu!
Jag funderar på varför det är så olika när man har fått TD av klinikerna. Jag menar, varför är TD på olika RD? Jag ska enligt kliniken testa idag, RD 13. Men läste om nån som skulle testa RD 17
Ja.. Tycker det är lite märkligt. Jag har testdag på RD18 egentligen :O Om 9 dagar (!) känns jättelänge. BIM är ju nu på måndag, på RD11, så nånstans RD12-14 tycker jag hade vart mer lagom ;o
TD igår :D
Men varför läggs alla mina bilder på sniskan?
BIM idag! Testdag om 1 vecka. Hoppas på att få ge kliniken samma besked som nu!
Måste förbrukat 100 tester... men idag slog det över till 2-3 v! :)
BIM imorgon enligt äp. Fortfarande ingen mens i sikte och är så sjukt trött. Har precis lagt mig för natten haha.
Har testdag på onsdag men blir nog tjuvtest imorgon på rd 11 :)
Från igår på rd 11 :)
Jag är inte gravid längre. Gjorde ett privat VUL idag, kände inga symptom. Konstaterades att det bara fanns en hinnsäck, inget foster inte ens en gulkropp. Allt sannolikt avstannat i v 4. Så knäckt.
Lesson learned: alltid lita på sin kvinnliga intuition.