Ruvare oktober 2016
Men så trevligt med folk i samma båt.. hade nästan glömt bort familjeliv ( efter att jag träffat världens bästa mammagrupp här när jag väntade sonen för ett par år sedan, vi pratar fortfarande dagligen :)
Hursomhelst, det där täta syskonet vi ville ha kom aldrig och det som började som egna försök ( sonen kom till lätt på " naturlig väg") i aug 2014 blev till utredningar, pergotime och ivf...
Ivf 2 fick vi avbryta i somras pga att vi fick ut 32 ägg och jag var högrusk för överstimulering. Den cykeln frös vi 4 st
Just nu ruvar jag på ett 5 dagars från vårt första ivf från i våras ( 4 ägg, ett 2 dagars tillbaka och ett gick att frysa) ostimulerad cykel så jag slipper Lutinus den här gången :) Har testdag 1/11 men har testat sedan rd7 och det svaga strecket jag fick då har bara blivit starkare. Rd11 idag... 12 om en kvart :)
Nu verkar det dock inte bli mörkare och jag nojar givetvis ihjäl mig. Hade en spontan graviditet i somras mellan ivf 1 och 2 som slutade i tidigt missfall.
Lycka till alla som väntar och fasiken vad starkt av er ni som håller ut till testdagen, den självdisciplinen har inte jag :)