• lellisen

Ruvare oktober 2016

Hej hej på Er!! Ruvardag 8 idag med ett tvådagars embryo. tjuvtestat idag igen och ser baraspökstreck inget plus alltså. Är så rädd arrest misslyckats igen :( någon som testat innan TD här? Ömma bröst o lite mensvärk som alltid innan mens tyvärr. Men hoppas såååååå ??

• lellisen

När testade du då?? Och hur stort embryo? 2 dagars eller mera!? Är så orolig blääää

• lellisen

Usch Trollskogen vad man blir knäpp av sådant!!! Är på tuvardag 8 idag med en tvådagars. Borde det inte visa nåt nu om det tagit sig??? eller finns det någon som testat och det positiva kommit senare??? Man blir ju knäpp av mindre och hoppas hoppas så. Trollskogen vilka tester har du testat med förutom CB digital?? Jag har testlagrets billiga stickor.

• lellisen

Jag har en fråga, igår kväll dag 8 i ruvningen så fick jag lite rosa slemmig flytning och idag orange och bruna flytningar och enorm mensvärk som kommer och går....suck....men kan mensen bli såhär tidig efter IVF? brukar då ha längre tid efter äggplock/ägglossning. Någon som vet....... Någon som ändå vart gravid trots molande värk och sådana flytningar eller är det kört nu :(

• lellisen
    "Jag är i liknande sits att jag fick först gulaktig flytningar och nu idag har den börjat bli brun. Är på ruvardag 13 så det känns inte sådär jätte bra just nu. Har till och med börjat få molvärk till och från. Men jag tycker dina symtom låter som att ägget har fäst och att du fått en nidblödning. Är inte så insatt i det här så jag bara chansar :)

Ja tänk om men tror tyvärr det är kört är på dag tio idag och tog ett CB digitalt och ville kolla och det vart inte gravid på det tyvärr. Så känns rätt hopplöst nu. Ingen flytning nu på morgonen dock MEN nog borde det visa på gravtest idag på tuvardag tio OM det skulle vara något?? Ska jag ge upp nu......
  • lellisen

Kram tillbaka, ena stunden slutar spottings för att sen starta igen o ena stunden tycker jag mig känna lite hopp och nästa uppgiven, för visst är det väl ändå troligt att det borde visat positivt idag om det var så. Känns som alla som plussat gör det redan dag 7-9 så man blir rätt inställd på vad som väntar....KRAM till Er kämpar <3

• lellisen

GRATTIS till plus ?? Här ekar INTE gravid på testet så börjar förstå att det är så, som sagt ruvardag tio med en tvådagars idag. Borde ju visa på digitalt då tycker jag!!

• lellisen

Tack snälla Sussie och grattis igen...,får ha hoppet uppe någradagar till och hoppas det inte blir mens o helkört!! Men förstår ju att det inte är stor chans. ??

• lellisen

Ruvardag 11 idag. Har mitt sista CB digital kvar ska jag ta det idag nu så man får svart på vitt. Spottings fortsätter, mensvärk och negativt test igår. För nog skulle det väl visa idag på dag 11 OM det skulle vara ngt?

Svar på tråden Ruvare oktober 2016