Inlägg från: Trollskogen12 |Visa alla inlägg
  • Trollskogen12

Ruvare oktober 2016

Hej. Har haft min första FET och är på ruvardag 5 nu. Hade en ET innan och fick MA. Hoppas det går Hela vägen denna gången.

• Trollskogen12
    lellisen skrev 2016-10-21 13:42:04 följande:

Hej hej på Er!! Ruvardag 8 idag med ett tvådagars embryo. tjuvtestat idag igen och ser baraspökstreck inget plus alltså. Är så rädd arrest misslyckats igen :( någon som testat innan TD här? Ömma bröst o lite mensvärk som alltid innan mens tyvärr. Men hoppas såååååå ??

Jag fick också bara spökstreck med mina billiga provstickor. Med clearblue digital så visade gravid 1-2v.
  • Trollskogen12
    lellisen skrev 2016-10-21 16:19:42 följande:

När testade du då?? Och hur stort embryo? 2 dagars eller mera!? Är så orolig blääää

5 dagars, testade ruvardag 6. Jag är också oroligt för att sträckan blir inge starkare :(
  • Trollskogen12
    lellisen skrev 2016-10-21 20:06:12 följande:

Usch Trollskogen vad man blir knäpp av sådant!!! Är på tuvardag 8 idag med en tvådagars. Borde det inte visa nåt nu om det tagit sig??? eller finns det någon som testat och det positiva kommit senare??? Man blir ju knäpp av mindre och hoppas hoppas så. Trollskogen vilka tester har du testat med förutom CB digital?? Jag har testlagrets billiga stickor.

Jag vet inte vad har mina tester för märke ( fick dem från en väninna). När jag blev gravid föra gången så började tester med spökstreck också (5 dagars, ruvardag 4). Sen blev den starkare och starkare pga HCG öka. HCG fördubblas var tredje dag.
  • Trollskogen12
    Sussie11 skrev 2016-10-23 13:46:51 följande:

Är idag på ruvar dag 10 av en 3 dagars... haft rosa/bruna flygningar sen igår... tog ett gravtest idag (clearblue, digital) som visade på gravid!!! Kan man lita på svaret? Kan det fortfarande visa falskt positivt?

grattis! Man kan få sparsam flytning i början av graviteten. Använda du crinone så kan blödning pga det också.
  • Trollskogen12
    Jadu skrev 2016-10-30 15:14:26 följande:

Är det någon som har molvärk lite då och då? Är ju bara på rd 3 o hade de imorse o nu när jag bar tvättkorgen till tvättstugan kom de igen.

Jag hade molvärk från RD 1. Och nu har jag det fortfarande och jag är gravid
  • Trollskogen12
    shrigley skrev 2016-10-30 20:57:04 följande:

Kunde inte låta bli att tjuvtesta. Morgonurin RD 9, vad ser ni?

Stooor grattis!
Svar på tråden Ruvare oktober 2016