Utnyttjad?
vet inte hur andra sambon har det? Jag har inga barn han igen 2 varannan vecka som kostar förstår det. Är det nån som oxå bor med ngn som inte har egna barn och hur gör ni då? hur delar ni upp kostnaderna?
vet inte hur andra sambon har det? Jag har inga barn han igen 2 varannan vecka som kostar förstår det. Är det nån som oxå bor med ngn som inte har egna barn och hur gör ni då? hur delar ni upp kostnaderna?
visst har jag tänkt på alla olika sätt men försöker ändå att hjälpa när hans barn behöver ngt men vet ej om jag ger för mycket och han ser det som självklarhet att jag betalar. Han har minskat jobbet också märker jag.
Därför vill jag jämföra med andra 40+ hur de har det i min situation
jag skrev att jag skulle vilja höra hur andra delar upp när de är sambon, tänker såklart ge honom ett ultimatum. Börja jobba mera och lev ej över dina tillgångar annars flyttar jag till ngt eget. Älskar honom mycket ändå. vet att han ej klarar sig med sina inkomster, suck.
Tycker synd om hans barn som ej får sl kort eller kort till mobilen. Han tycker ju inte om när jag tar upp detta ..såklart
Hans planering är ussel och ja plötsligt är ett barn utan SL kort att kunna komma till skolan och tappat mobilen och som han var utan hela sommaren men nu när skolan börjat gav jag min gamla mob o köpte kort och då fråga han fint att han behöver ju med kort att komma till skolan. Han har sagt att jg är snäll o generös men vill ju nte att han skall minska på jobbet o leva på min lön för att man kan. Allt ha gått så fort.
Han planerar ju mycket men säger att snart så skall han fixa de o de o vi får mera pengar men hur fan vet jag de? Han blir ju iriterad när jag sätter ultimatum att vad jag betalat mm. Han dår dåligt samvete väl. Men nej får inget just nu till utbyte ???? Men blev pang kär ihonom då
visst kan jag säga det men han fattar ej att han MÅSTE jobba mera! Får dåligt samvete o ser hur ledsen o orolig han blir
mamman är soc kund och lever från handen til munnen , vi pratate de redan länge sedan med honom. om det .frågade och han berättade. Levt skilda 14 år
Han är sambo med mig så mina inkomster räknas och han får inget bostadsbidrag heller för vi bor ihop.