• Tuttis

IVF november 2016

Hej hej. Kikar in här för lite pepp.. Är det någon Som har svettats sjukligt mycket under ruvartiden? Är på dag 3, 4 ( FET med en blastocyst) om man räknar insättningsdag. Idag känns inte bra... svettas alltid när mensen är pågång. Bläääää

• Tuttis
    Muffins2017 skrev 2016-11-11 18:32:52 följande:

Jag ska också sätta in embryo på onsdag, frysförsök från 2012!

Man brukar intr må dåligt fysiskt under ruvartiden så om du mår bra av att jobba och inte har ett supertungt jobb så ska det inte vara ngt problem.

Jag svettas bara på natten. Men brukar göra det inför mens. Tycker dock det ör väldigt tidigt.. vi har gjort så många försök (7 ivf och 3 äggdonation ) så jag ör så himla nojjig denna gång. Första gången allting såg perfekt ut.
  • Tuttis
    mickaa skrev 2016-11-11 18:30:23 följande:
    Hej. Ja har svettats mkt

Men mest under sovtid. Är på ruvdag 5 nu. Känner mig typ febrig som lite frossa typ. Men din mens borde cäl ändå inte kom nu.?
    Jag svettas bara på natten. Men brukar göra det inför mens. Tycker dock det ör väldigt tidigt.. vi har gjort så många försök (7 ivf och 3 äggdonation ) så jag ör så himla nojjig denna gång. Första gången allting såg perfekt ut.
  • Tuttis
    mickaa skrev 2016-11-13 21:38:17 följande:

OH hela 7 ivf. Då förstår jag att ni nojjar. Vilken ruvdag är du på.?

RD 5. Var dock på akuten precis så jag haft jätteont i magen. De tog blodprov som visade neg. Så det har inte funkat denna gången heller troligtvis...
  • Tuttis
    mickaa skrev 2016-11-14 08:51:51 följande:

Men ruvdag fem är inte säkert den visar alls. E ju väldigt tidigt. De har väl knappt satt sig tillrätta där inne? ;p

När man läser runt här så får ju nästan alla, känns det som, plus med blastocyst på både dag 4 och 5. Jag tog blodprov på dag 5. Känns som att det borde vara ännu känsligare att läsa ut en eventuell graviditet. Känns så onödigt att proppa i mig all medicin nu. Och det värsta är att jag mår så jävla illa. Trodde faktiskt att jag var gravid denna gången :(
  • Tuttis
    mickaa skrev 2016-11-14 20:00:41 följande:

Ge inte upp hoppet. Hur eller hur fungerar allas kroppar olika. Vissa får positivt tidigt vissa tar de tisdag för. Finns ju tillomed dem som har minus på ruvdag 12 men sen plus på ruvdag 14.. borde inte spela någon roll rent hormonellt om du gjort blastocyst eller ej. När ville dem att du skulle testa.?

Jag hoppas så att det kan vara att hormon nivårena knte har höjts så mycket ännu. Min td är på söndag... hatar denna väntan alltså!
Svar på tråden IVF november 2016