• Anonym (Z)

Ett barn sen tidigare, gravid igen

Jag läste nåns inlägg i nån tråd här och de stod : En gynekolog sa till min kompis som gjorde abort tidigare i år att det är oftast så att velar man mycket om man ska behålla eller inte så ska man behålla för konsekvenserna av att göra abort brukar bli hemska för kvinnan om det inte är helhjärtat.

Om du inte vill göra abort så ska du inte göra det men du får räkna med att du kanske få göra det här själv och det kommer vara tufft men du kommer klara av det!

• Anonym (Z)
    Anonym (Snart3) skrev 2016-10-15 00:02:07 följande:

Det är de jag är så jävla rädd för. Vill ha honom vid min sida mer än allt men han stöter bara bort mig...

Jag förstår exakt vad du menar men om det här är vad du vill så måste du respektera och inse att han kanske inte kommer vara där. Men vem vet han kanske ändrar på sig längre fram. Men saken är att valet är ändå ditt, det är din kropp och du bestämmer helt enkelt.
  • Anonym (Z)
    Anonym (Snart3) skrev 2016-10-15 00:06:26 följande:

Vi har precis flyttat från min ort. Dock har jag kvar min lägenhet där, föräldrar och syskon.

Har ingen här som kommer stå på min sida, tyvärr.

Varför skulle ingen stå på din sida??
  • Anonym (Z)
    Anonym (Snart3) skrev 2016-10-15 00:14:44 följande:

Jag vet. Jag måste vara beredd på att det är jag och barnen bara.

Hur kan man lämna nån pga det här? Fattar inte...

Jag förstår stressen du sitter i men du ska absolut inte göra nått emot din vilja och även om de skulle va tufft utan honom så kommer du som sagt klara av det.

Men har du pratat med honom ordentligt ??
Svar på tråden Ett barn sen tidigare, gravid igen