• AnnaMichelle

Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)

Jag är gravid i vecka 19 men gjorde KUB-ultraljud i vecka 13. Jag har rutinultraljud den 18/10 och det vore roligt att se vad alla tror att det gömmer sig för någon där inne. Jag har en stark känsla för det ena könet - gissa gärna och så återkommer jag om vi får besked den 18/10! :D Lägg gärna upp era bilder också så kan andra gissa i denna tråd, alternativt så berättar ni vad ni väntar :)
  • Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)
  • Jossan.augusti2017

Vi var på ultraljud idag och barnmorskan hade väldigt svårt att se kön , hon tror att det är en flicka vad tror ni? : )

• CrazyC4tLady

Bilderna är ifrån 13+2, tycker översta visar flicka men att understa ser mer ut som pojke om man kollar nub?

• 35an

Någon som kan det här och vill gissa på min bild från vecka 13? Så kul om nån kan se!

• CrazyC4tLady
    35an skrev 2017-03-18 18:28:14 följande:

Någon som kan det här och vill gissa på min bild från vecka 13? Så kul om nån kan se!

Skulle våga gissa på tjej om det är nuben man ser :)
  • 35an
    CrazyC4tLady skrev 2017-03-18 18:40:38 följande:

Skulle våga gissa på tjej om det är nuben man ser :)

Tack för att du ville svara! Om några veckor så får vi förhoppningsvis veta säkert
  • Bfmaj123

Någon som vill gissa kön? Tagen vecka 12+5. Vi valde att inte titta efter kön på båda UL men är sååå nyfikna nu.

• Sissimoine
    Sissimoine skrev 2017-03-18 23:19:28 följande:

Någon som vill gissa på min? Tagen i vecka 12+5 :)

• linnea91

Någon som vill gissa? RUL v 19. Vi har inte tagit reda på kön men nu börjar man vara riktigt nyfiken, är i slutet av v 32

Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)