• AnnaMichelle

Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)

Jag är gravid i vecka 19 men gjorde KUB-ultraljud i vecka 13. Jag har rutinultraljud den 18/10 och det vore roligt att se vad alla tror att det gömmer sig för någon där inne. Jag har en stark känsla för det ena könet - gissa gärna och så återkommer jag om vi får besked den 18/10! :D Lägg gärna upp era bilder också så kan andra gissa i denna tråd, alternativt så berättar ni vad ni väntar :)
  • Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)
  • erka84
    Sanna8301 skrev 2017-03-07 08:05:37 följande:

Jag är gravid i vecka 19 men gjorde KUB-ultraljud i vecka 13. Jag har rutinultraljud den 18/10 och det vore roligt att se vad alla tror att det gömmer sig för någon där inne. Jag har en stark känsla för det ena könet - gissa gärna och så återkommer jag om vi får besked den 18/10! :D Lägg gärna upp era bilder också så kan andra gissa i denna tråd, alternativt så berättar ni vad ni väntar :)

jag tror pojke grundat på nedre bilden.

vad tror du om min? får svaret imorgon.

[/quote]

Gissar flicka.
  • Viggoeva

Vad tror ni om min? :) är såååå nyfiken och så dålig själv av att läsa av bilden.

• Anonym (Mm)
    erka84 skrev 2017-03-06 10:11:01 följande:

Rätt säker på flicka

Tack för ditt svar :)
  • Anonym (Mm)
    erka84 skrev 2017-03-06 10:11:01 följande:
    Rätt säker på flicka
    och du hade rätt det är en flicka :) idag fick vi se de berömda tre strecken :):):)
  • Sanna8301

Jag har haft 100% gissningar tjej. I förrgår fick vi veta, kille.

Får jag säga det högt att jag blev gråtfärdig. Hade innerligt hoppats på tjej. Nub-teorin var verkligen fel hos mig. Totalt har ca 10 personer gissat. Alla fel.

• babydreams
    Sanna8301 skrev 2017-03-10 13:08:26 följande:

Jag har haft 100% gissningar tjej. I förrgår fick vi veta, kille.

Får jag säga det högt att jag blev gråtfärdig. Hade innerligt hoppats på tjej. Nub-teorin var verkligen fel hos mig. Totalt har ca 10 personer gissat. Alla fel.

För mig hade typ 98% gissat tjej, men min kollega gissade kille och hon hade rätt. Det är nog en kille för mig med :) men jag är glad ändå även fast jag trodde fel <3
  • Madfih072

Kan någon gissa på min? Har rul om två veckor och detta är ifrån kub i vecka 13 :)

Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)