• AnnaMichelle

Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)

Jag är gravid i vecka 19 men gjorde KUB-ultraljud i vecka 13. Jag har rutinultraljud den 18/10 och det vore roligt att se vad alla tror att det gömmer sig för någon där inne. Jag har en stark känsla för det ena könet - gissa gärna och så återkommer jag om vi får besked den 18/10! :D Lägg gärna upp era bilder också så kan andra gissa i denna tråd, alternativt så berättar ni vad ni väntar :)
  • Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)
  • dreamer74
    brody skrev 2017-02-12 15:02:53 följande:

Dreamer74: Jag kollade dina bilder men kunde inte se två prickar där nere. Så jag gissar på flicka. Men prickarna kanske kommer senare. Vet inte när de syns. Kanske för tidigt att se. Kunde inte se pojknub heller.

Ok, tack. Dom flesta har gissat flicka, hoppas ni har rätt då jag bara har pojkar sedan innan o detta är en liten sladdis. Återkommer efter RUL om ca 2 veckor o talar om om det var rätt eller inte.
  • parvel85

Kanske ska tillägga att det är taget vecka 12+2.

Någon som vill gissa?

Jag antar att nubben är det vita sträcket man ser men är väldigt osäker

• Vet hur det känns
    parvel85 skrev 2017-02-13 20:13:38 följande:

Vad tror ni det här är för kön?

Skulle gissa på pojke.. nubben pekar upp och det tyder på pojke
  • parvel85
    Vet hur det känns skrev 2017-02-13 21:20:59 följande:

Skulle gissa på pojke.. nubben pekar upp och det tyder på pojke

Spännande, har inte ultraljud förrns om ca 5 veckor.

Nubben ska alltså peka uppåt om det är en grabb?

Fler som vill gissa ????
  • Anonym (Bebis)

Vad tror ni pojk eller flicka ?

• bfaigusti17

Fattar inte varför bilderna hamnar åt fel håll, aja ni går vända på skärmen/huvudet lite :)

• noguera

Varför hamnade bilderna upp och ned tro? Och iställer för en glad gubbe kom det massa frågetecken!

Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)