• AnnaMichelle

Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)

Jag är gravid i vecka 19 men gjorde KUB-ultraljud i vecka 13. Jag har rutinultraljud den 18/10 och det vore roligt att se vad alla tror att det gömmer sig för någon där inne. Jag har en stark känsla för det ena könet - gissa gärna och så återkommer jag om vi får besked den 18/10! :D Lägg gärna upp era bilder också så kan andra gissa i denna tråd, alternativt så berättar ni vad ni väntar :)
  • Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)
  • brody

Till kaffeochhybris gissar jag pojke. Vet du könet?

Finns det ingen som vill gissa på min? Nån som är duktig på att se kön/tecken?

• dreamer74

Brody: Du får gärna gissa på mina bilder oxå, finns på sidan 10. Sen undrar jag vad det är för prickar du såg på tidigare bilder. Tycker detta är intressant men svårt att se. Tack på förhand ????

• KaffeOchHybris
    brody skrev 2017-02-12 10:33:36 följande:

Till kaffeochhybris gissar jag pojke. Vet du könet?

Finns det ingen som vill gissa på min? Nån som är duktig på att se kön/tecken?

Tack för gissningen! Nej det gick inte att se kön när vi var på UL-besöket. Förstår inte vad jag ska kolla efter med nubb/skallteorin annars skulle jag gissa på din :)
  • Sanna8301

Till Brody: dina bilder är jättekluriga. Ena bilden (översta ser mest ut som tjej, medan nedersta oxå liknar gosse.

supersvårt.

• Frögurka
    Frögurka skrev 2017-02-08 11:06:14 följande:

Kön? V11+2

Ingen har gissat på min :(
  • brody

Dreamer74: Jag kollade dina bilder men kunde inte se två prickar där nere. Så jag gissar på flicka. Men prickarna kanske kommer senare. Vet inte när de syns. Kanske för tidigt att se. Kunde inte se pojknub heller.

Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)