Är alla män på fl upptagna och missnöjda?
Är alla sexmeddelanden obehagliga och taffliga eller kan de vara intressanta (alltså rent intellektuellt) och kännas som en form av bekräftelse?
Är alla sexmeddelanden obehagliga och taffliga eller kan de vara intressanta (alltså rent intellektuellt) och kännas som en form av bekräftelse?
Något eller ett par undantag finns förstås, men dessa har jag endast betraktat på avstånd när de gjort kvinnor i Helkroppstråden sin kur. Jag inbillar mig att de är tämligen framgångsrika. Karlarna jag skrev om i passagen ovan är kanske inte det på samma sätt, men man bör komma ihåg att det finns lika många grymtande kvinnor som det finns män så att kön får möta kön även efter en intetsägande enradare bestående mer av gutturala strupljud än verklig och stimulerande konversation kan vi vara helt säkra på.
De kanske tycker att detta är en lika bra plattform som vilken annan möjlig mötesplats som helst? Jag kan inte se varför det skulle handla om att "behöva" ragga på Familjeliv, det kanske handlar om att de vill leta partner här.
Jag har fått en oerhört bra vän här på familjeliv. Vi kan prata om allt och det känns unikt. Min avsikt var aldrig att bli vän med den mannen och det hade nog varit svårt att få så nära kontakt med en man i verkligheten, utan att innehåll av andra känslor, som kärlek och sex . Ibland händer bara saker, man klickar med människor, som man inte planerar. Vi hade nog aldrig hittat varandra i verkligheten. Precis som att jag blev kär, fast inte heller det inte var avsikten.
Nyskild och glad
Räcker ju att ha hängt här ett tag så ser man vilka killar som hela tiden försöker få kontakt, en del visar det tydligen medan en del låtsas att de kommer med komplimanger men det är ju bara kontaktförsök de håller på med.
Just några nick är ju värre än andra och byter man själv nick ibland så märker man ju att de kontaktar många. Plus att det diskuteras i en del låsta grupper om vilka man ska passa sig för.
Jag är varken upptagen eller missnöjd inte längre i alla fall.Men varför all den här internet jakten osv på kvinnor som dagens män verkar satsa på, förstår mig inte på den? visst kanske det är bekvämare att ragga hemma om man har ett upptaget livet, men ändå jakten är ju en del av charmen när man ska hitta sig en kvinna.
Liksom finns så många attraktiva kvinnor där ute, När man är på väg till affären , träningen , jobbet osv. Tar ju bara några minuter och gå fram till en kvinna. Kommer inte säga att jag får alla tjejer jag raggar på där ute. Men blir betydligt roligare historier för mig kontra kompisar när man pratar om jakten. Ja skrev till en jätte snygg tjej och hon svara. Öh jag gick fram till en och hon svara också ?
Kanske är jag för gammal dags i sättet.