PuppetOnAChain skrev 2016-10-04 07:04:57 följande:
Så det är bara lite halvotroget oskyldigt lekande och de ljuger om missnöjet för att "få till det?". De är ju alltid på målsnöret till skilsmässa liksom ;)
Det kanske det är men inte så många kvinnor som har inboxat mig så jag kan inte jämföra.
Frågar du mig, så är glaset halvfullt :) Vi har alla vår individuella syn på otrohet, även om de flesta troligtvis vet mycket väl vart gränsen går. Tror absolut att vissa far med osanning, men det finns en hel del som är genuint missnöjda skulle jag tro. Men tar man inte upp det och verkligen försöker kommunicera och ha en dialog om det, så lär det inte lösa sig självt precis. Alltid lättare att prata med likasinnade...liknande intressen, bekräftelse/bekräftelsebehov m.m. Hur oskyldigt/skyldigt det sedan är och blir anser jag är var och ens ensak. Men även där tycker vi (vi = alla) olika :)
Jämförelser blir sällan bra om man endast utgår ifrån sig själv...
...skulle gissa att FL har något fler kvinnor än män som är aktiva på sidan, men vad vet jag. Lägger man därtill att kvinnor i många fall är något mer försiktiga/återhållssamma än män när det gäller att ta kontakt osv, så blir det ganska logiskt i mina ögon. Men det kanske är jag som är lite lite fördomsfull här??