• PuppetOnAChain

Är alla män på fl upptagna och missnöjda?

Bara en stilla undran... Efter att ha hängt här ett tag (med ett annat nick än nuvarande) och då fått ganska många förslag om att chatta lite i smyg till min inbox, så funderar jag på om det bara är upptagna och missnöjda män på fl.

Varför bryter ni inte upp med den nuvarande om det är så dåligt?

PS: nej, fiskar inte efter fler upptagna män ;)

• Svar på tråden Är alla män på fl upptagna och missnöjda?
  • PuppetOnAChain

Nja, det är ju betydligt mer än chat... jag skulle inte vilja ha en kille som gjorde så. Men där är vi nog alla olika.

• Anonym (Ann O'Nym)

Jag tror att de flesta upptagna helst inte vill ha det så heller utan vill ha det hett med sin partner.

• Anonym (Batman)

är man upptagen och gör som du beskriver saknar man ju tydligen något i sitt förhållande inom sex biten som gör att man vill ha nått diskret vilket familjeliv är. rätt eller fel ? ja de är väll upp till en själv.

• PuppetOnAChain
    Anonym (Batman) skrev 2016-10-04 19:28:19 följande:

är man upptagen och gör som du beskriver saknar man ju tydligen något i sitt förhållande inom sex biten som gör att man vill ha nått diskret vilket familjeliv är. rätt eller fel ? ja de är väll upp till en själv.

Kanske ändå vore i alla fall trevligt om de inte ljög om det? Även om jag är singel om på fl betyder ju inte det att jag inte har någon moral... och vill välja själv. jag är tvärsäker på att det här är ett frekvent problem. Kanske även för singelmän.

Sluttjatat för min del nu tror jag :)
  • PuppetOnAChain
    Anonym (Batman) skrev 2016-10-04 19:28:19 följande:

Kanske ändå vore i alla fall trevligt om de inte ljög om det? Även om jag är singel om på fl betyder ju inte det att jag inte har någon moral... och vill välja själv. jag är tvärsäker på att det här är ett frekvent problem. Kanske även för singelmän.

Sluttjatat för min del nu tror jag :)
  • Anonym (Batman)

ja man ser ju på det olika jag har kommit i kontakt med många tjejer på FL Både Singlar och Upptagna och vissa gånger har det resulterat i väldigt lyckade stunder från båda sidor. 

• Anonym (Amanda)

Jag har lagt upp några bilder i olika trådar här och får massor av meddelanden från upptagna killar! Förstår inte riktigt varför man hänger här om man har någon där hemma man älskar. Och att skriva till någon jag ska knulla dig hit och slicka dig dit samt att jag är den snyggaste de sett och deras drömkvinna. Men den de är tillsammans med då?! Jag fattar verkligen inte...

• anonymus99

Du får försöka läsa mellan raderna. Finns faktiskt cissa av oss kvar... Vi seriösa singel killar som är trötta på nätdater och krogen..

• Anonym (Ne)

Nej.

Jag är man, singel och ganska nöjd, bortsett från huvudvärk just nu.

• PuppetOnAChain
    anonymus99 skrev 2016-10-04 20:23:05 följande:

Du får försöka läsa mellan raderna. Finns faktiskt cissa av oss kvar... Vi seriösa singel killar som är trötta på nätdater och krogen..

Jag bryr mig inte så mycket om just det - nätdejt är väl kul ibland och krogen gillar jag :) Men jag gillar inte ljug... det är där min sko klämmer.
Svar på tråden Är alla män på fl upptagna och missnöjda?