Inlägg från: Anonym (Ne) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ne)

Är alla män på fl upptagna och missnöjda?

Nej.

Jag är man, singel och ganska nöjd, bortsett från huvudvärk just nu.

• Anonym (Ne)
    Anonym (Amanda) skrev 2016-10-04 20:12:23 följande:

Jag har lagt upp några bilder i olika trådar här och får massor av meddelanden från upptagna killar! Förstår inte riktigt varför man hänger här om man har någon där hemma man älskar. Och att skriva till någon jag ska knulla dig hit och slicka dig dit samt att jag är den snyggaste de sett och deras drömkvinna. Men den de är tillsammans med då?! Jag fattar verkligen inte...

För att det många gånger fungerar.

Många kvinnor som vill ha uppmärksamhet genom att lägga upp bilder på sig själva får en extra kick av att veta att mannen som dreglar över dem är upptagen. Att en man alltså väljer dem före en annan kvinna. Det ger en kvinna ett värde på köttmarknaden.

En singelman är inte alls lika roligt att få uppmärksamhet av. Han väljer ju inte bort någon annan för din skull. Han tar bara vad han får och det ger inget värde.
  • Anonym (Ne)
    Anonym513 skrev 2016-10-05 10:28:06 följande:

Självklart är marknadsvärdet för en gift man högre än ett oprovat kort. Det är ju därför det lätt blir moment 22 för män som är singlar. En annan kvinna har "godkänt" mannen alltså är han inte helt värdelös.

Är själv gift för andra gången och kan återigen konstatera att kvinnor visar mer intresse när man är gift trots att man är fat n happy.

Jag har en tes att vi människor vill ha det vi inte kan få och skulle vi mot all förmodan få det så vill vi ha något annat. 

Människor är flockdjur och kvinnors sexuella instinkter säger åt dem att söka sig till en man som även andra kvinnor väljer. Det tyder troligen på att den mannen har bra egenskaper.

När jag "låg runt" som mest hände det att kvinnor ibland särade på benen för mig bara för att jag innan berättat för dem om sex jag haft med andra kvinnor. En del ville veta detaljer, hur det kändes, hur jag hade sex med de andra kvinnorna, ställningar, var jag sprutade osv osv.

En av dem ville till och med att jag visade med henne hur jag haft sex med en annan kvinna.
  • Anonym (Ne)
    PuppetOnAChain skrev 2016-10-05 10:53:30 följande:
    Lägg av? Haha, det kanske är vi över 30 som tänker annorlunda, det där låter som yngre kvinnor. Men jag kanske har fel?

Själv känner jag att en upptagen man som är med mig kommer ju förmodligen att göra samma sak mot mig om det skulle bli allvar. Opålitlig helt enkelt och jag skulle ha svårt att lita på honom. 
    Skilj mellan förnuft och instinkter.

Visst kan en kvinna undvika att vara med en man som är upptagen på annat håll, men det är då ett logiskt resonemang och följer ett konsekvenstänkande om att han kanske inte är något att satsa på.

Rent sexuellt är en upptagen eller testad man mer attraktiv för en kvinna än en man som inte är det.

Ensamstående pappor får t.ex mer brev på dejtingsajter än singelmän utan barn. De männen dög ju åt någon annan kvinna, en viktig undermedveten signal till kvinnor.
Svar på tråden Är alla män på fl upptagna och missnöjda?