Inlägg från: Mallemamma |Visa alla inlägg
  • Mallemamma

Kan läkarna ha fel?

Känns som väldigt luddiga besked de olika läkarna ger, tycker det är konstigt att de kan ta ett så viktigt beslut att råda dig till att ta tabletterna baserat på det lilla dom har. Jag hade bett att få ta fler hcg prover de kommande dagarna och kanske ett vul om en vecka. Och kanske ytterligare ett utlåtande från en annan läkare.

Jag menar detta är något som kan komma att bli ert barn, det bör inte avfärdas så lätt.

Hoppas verkligen det går vägen för er! Lycka till, be din man ha tålamod någon vecka till, det finns hopp!

• Mallemamma
    missMrs skrev 2016-10-05 23:06:02 följande:

Konstigt nog nu när de sagt att jag ska stöta ut det, egentligen ta tabletterna imorgon, så har alla grav symtom blivit starkare mer ont i brösten, morgon illamående och känslig för dofter.

Håller tummarna att dom har fel och kräver nytt vul om en-två veckor.

Jag håller med tummar och tår :)
  • Mallemamma

Jag tror o hoppas också på att du ser ett hjärta!

Läkarna har ju sett en hinnsäck, o hcg stiger.. Känns ju inte som utomkveds när de sett hinnsäcken på rätt ställe. Tror det växer en liten där inne

• Mallemamma
    missMrs skrev 2016-10-20 09:32:54 följande:

Tack :)

Nyss kommit från läkaren och vi såg ett hjärta 8+3 mätte läkaren till. Är så glad att jag inte lyssnade på den förra läkaren och att jag inte tog tabletterna! Tack så mycket för ert stöd och pepp.

Är så lycklig, håller tummarna att det går hela vägen.

Vilka fantastiska nyheter!!

STORT Grattis!!

F.ö. borde läkaren som sa åt dig att ta tabletterna anmälas! Inte ok att så lättvindigt ta ett beslut som mycket väl (som i detta fallet) kan vara missbedömt och hindra ett liv till världen!! Fy för den läkaren säger jag :(
Svar på tråden Kan läkarna ha fel?