Minsta kuk du knullat med?
Hur liten var den minsta kuk du knullat?
Hur liten var den minsta kuk du knullat?
Jag var tvungen att mäta och mitt ögonmått diffade på tre cm så 18 cm är den rätta länken på min hand så den är väl 18x 14cm för var tvungen att mäta omkretsen när jag håller ihop tummen mot långfingret. Men det viktigaste är att den är skön. Hoppas du känner dig nöjd.
Hade sex med en white boy på en fest som mätte upp till 10-12 cm, vilket inte var tillfredsställande nog för mig. Så jag bestämde mig för att "go black ;)" så man får lite njutning. När jag väl får till det med honom (lång, krallig, dominant afrikan) så visar det sig att han endast var en 7-centimetare :'(. Besvikelsen..
Kan inte mer än skratta åt er tjejer som säger att ni fick bra sex med män som hade 12 cm långa kukar.
Jag fattar inte varför man inte opererar kukar om de är små. Eller varför man inte opererar alla kukar. Det hade ju gjort sexet bättre för alla och män hade fått känna sig stora när de har sex.
Jag har bara en 16 cm lång kuk och jag vet att jag inte kan tillfredsställa en kvinna med den. Jag vill bara operera den och få en stor kuk.
Tjejer får operera brösten om de är små men män får inte operera kuken? Varför inte? Jag vill ha en stor kuk på 20 cm minst. Och tjock ska den vara. Jag är så trött på min kuk.
Ja det var när jag va ung, han var väl 19år. Vi var ihop och när jag såg/kände hans lilla kuk (den var stenhård dock :D) så kunde jag inte avbryta där och då, för jag ville inte såra honom. Så det blev kanske 10 juck sen kom han. Så låg han där på mig o flämtade "åh va skönt det var!"
Min första pojkvän hade nog en rätt normal, runt 15 cm skulle jag tro.
Andra killen jag hade sex med hade en stor kanske runt 18-20 cm och grov och det var inte alls skönt.
Tredje killen (ex pojkvän) hade en "liten" som jag tycker är mer än tillräckligt men jag tror den var runt 12-13 cm? Jag frågade hur stor den var så den var någonstans däromkring. Han var så lyhörd och det var den killen och kuken skönaste jag varit med om.
Idag är jag förlovad med en underbar man och han har en stor kuk som är 19 cm och jag tycker att vårt sex är bra nu i efterhand, i början var det jobbigt eftersom han kom åt livmoderstappen hela tiden när vi körde hårt vilket jag älskar...
Händer väl tyvärr att jag ibland tar på mig själv och fantiserar om mitt ex med sin 'lilla' kuk, så skönt ;)
Den minsta jag knullat med var 20 cm. Det är den enda kuk jag haft men jag är nöjd med den och inga tjejer har klagat på den ännu.
I fall du gick tillbaka till ditt ex så hade du saknat din mans stora kuk.Vad blir tjejernas ansiktsuttryck när de ser din stora kuk för första gången?