Minsta kuk du knullat med?
Hur liten var den minsta kuk du knullat?
Jag drog ju inte fram måttbandet direkt, men den var så liten att jag knappt kände den inuti mig. Jag minns att första gången jag såg den blev jag nästan lite äcklad, för det var nästan som att se en barnpenis på en vuxen karl.
Till saken hör att jag var bara 20 år och att alla mina andra älskare både förr och senare har kommenterat att jag är otroligt tajt.
Han var en fantastiskt omtänksam och fin kille, väldigt mån om min njutning. Men det är trist när man nästan inte ens känner att det är något i en, det är svårt att förneka...
knullade och knullade. men blev knullad av,
längden var runt 14-15, men det var inte längden som gjorde den liten utan omkretsen, aldrig sett, skådat, känt en så smal penis varken förr eller senare. Något grövre än grillkorv men också mycket smalare än chorizo, men ingen aning om cm på omkrets.
missionären kände jag han inte alls.
missionären med mina ben på hans axlar gjorde ont, en hård peg som dunkade på livmodertappen.
doggy kändes inte heller.
han fick orgasm men inte jag och ingen av oss hördes någonsin igen. Men bra lärdom, längden spelar ingen roll utan det är grovleken som gör skillnad. Iallafall för mig
Den minsta var 12 centimeter. Det var ganska skönt ändå. Han visste vad han gjorde.
Jag är en av dom som har 5-6 cm och den är lika grov som en prinskorv ungefär. Jag har aldrig haft ett förhållande och jag vet inte om jag någonsin kommer att våga visa mig naken framför en tjej, speciellt efter att ha läst denna tråd. Om jag någon gång skulle hamna i säng med en tjej så skulle jag naturligtvis använda både fingrar och tunga, allt för att tillfredställa henne. Min njutning i det läget skulle vara sekundär
Men bra lärdom, längden spelar ingen roll utan det är grovleken som gör skillnad. Iallafall för mig
Jag har bara 11 cm och inte legat på ett par år. Är det någon som kan förbarma sig över mig?
Alla uppger ganska exakta mått är det bara jag som aldrig mätt min eller ni kanske bara går efter ögonmått.
Blev så nyfiken nu så jag kanske måste ta fram något att mäta med men stor är den ju absolut inte tyvärr.
Bara det att jag använder tjej trosor säger väll allt om hur liten den är
16 cm, min mans lilla snopp, jag föredrar hans tunga som han lärt sig använda väldigt väl.
Gissar ca 13-14 cm. Har stött på några som varit mindre men då har jag avbrutit. Det finns gränser.
Gissar ca 13-14 cm. Har stött på några som varit mindre men då har jag avbrutit. Det finns gränser.
Jag har 12cm och skäms över det. Tycker verkligen synd om dom som har mindre än mig, trodde inte det fanns :S
Jag har 12cm och skäms över det. Tycker verkligen synd om dom som har mindre än mig, trodde inte det fanns :S
16 cm, min mans lilla snopp, jag föredrar hans tunga som han lärt sig använda väldigt väl.
Är det verkligen så att alla missar det viktigaste här, dvs hårdheten? En marshmallow är inte särskilt stimulerande, hur stor den än må vara.
Är det verkligen så att alla missar det viktigaste här, dvs hårdheten? En marshmallow är inte särskilt stimulerande, hur stor den än må vara.