Filli89 skrev 2017-03-29 22:18:27 följande:
Jaa hoppas på att få gå lite längre dock, så less på sjukhus efter tre veckor av liggande där, har jah verkligen inte lust med neo.
Jaa jag blev sjukskriven redan v19 när allt började, så ligger mest hemma o inte gör någonting. Lite halvt tråkigt faktist då jag velat förbereda så mkt, nu har allt fallit på maken stackarn,jobba heltid och ta hand om hemmet,men men sånt e livet. Tänkte jag kan börja fixa o dona lite kanske efter v34 lr nått om jag kommer så långt. Hur går det för dig?
Vi får verkligen hoppas att hon vill stanna många veckor till.
Jag mår bra , men lite orolig då och då. Mycket har med att göra med vår resa.
Har moderkakan i framvägg så tog lång tid innan jag kände bebisen tydligt. Men nu känner jag bebisen flera ggr per dag. Har varit inne på förlossningen 1 gång för att lyssna på hjärtat, igår åkte vi också in pga att jag har haft väldigt vattniga flytningar då och då, men allt såg bra ut o bebisen mådde bra. Så nu hoppas jag att jag klarar mig på besöken hos bm.
9,5 veckor kvar till bf, vad jag längtar. Men då kommer nog andra oroligheter att komma. Därför kommer vi köpa ett andningslarm, så man själv får sova:)