• Starletz

BF juni 2017

fannyyh skrev 2016-10-04 06:32:49 följande:

Jag plussade igår! :) bf 11 juni enligt sista mensen & gravidappen.
    Bara hoppas detta går vägen, det var första försöket för mig och min sambo :)

Vad roligt för er! Då har vi BF typ samtidigt: jag har 12e :)
  • Starletz
    crizziepalm skrev 2016-10-04 12:31:52 följande:

Får ni också stick och hugg i äggstockstrakten?

Jag har molvärk och stickningar/hugg hela tiden. Är jätte vanligt tydligen då livmodern växer snabbt första tiden. Så är växtvärk :)
  • Starletz

Imorse slog illamåendet till på riktigt! Nån som har nått bra tips på vad som kan funka mot det?

• Starletz
    Molly890 skrev 2016-10-05 08:02:47 följande:
    Det kan hjälpa att äta något litet innan du går upp ur sängen. Som tex kex.
    Det funkade för mej med mitt andra barn iallafall. Tog inte bort illamåendet men de lättade lite :)
    Jag provade med blev värre. Så drack lite syrlig yoghurt och det funkade bättre :)
  • Starletz
    sooss skrev 2016-10-05 17:28:50 följande:

Är det bara jag som ser ett jäättesvagt streck i rutan till vänster? BIM -3, testade dock inte på morgonurinet.

Jag ser tyvärr inget, men prova med morgonurin imorn ist!
  • Starletz
    Sofiesens87 skrev 2016-10-05 15:13:12 följande:

Har ni några symtomen? Jag fick endast försenad mens och såkallad växtvärk i magen, har dock fortfarande växtvärk , pew..

Haft växtvärk sen dag ett när jag plussade på BIM -5 och idag slog illamåendet till. Haft lite yrsel under veckan åxå.
  • Starletz
    LaPil skrev 2016-10-04 14:48:06 följande:

Såg att någon letade efter mig :)

HEMLIG BF JUNI 2017 GRUPP PÅ FACEBOOK.

MAILA MIG PÅ [email protected] SÅ BJUDER JAG IN ER Glad 

Kanske kan TS lägga till detta i beskrivningen så alla kan se det? Hjärta

Instagram @syskonresan
    Har mailat dig :)
  • Starletz
    EnBlivandeWestring skrev 2016-10-05 18:35:51 följande:

Jag tror allt att det är min tur att hoppa in här Gravid BIM -2 men flertalet positiva test :) Imorgon tas CB-digital för att se ca vart vi ligger :)

Kärlek till er
    stort grattis! :D och välkommen hit till gruppen
  • Starletz
    EnBlivandeWestring skrev 2016-10-05 18:42:46 följande:
    Tack :) Jag vågar inte helt tro det. Det känns helt sjukt, som att testen och min kropp (har haft symptom ca en vecka) håller på att luras med mig bara. Men det är kanske vanligt?
    Kärlek till er
    Jag testade med samma resultat på BIM -5 och ägget fäste på BIM -6. Och har haft symptom sen dess. Brösten värker enormt mkt och idag slog illamåendet till ordentligt. Så är i V 5 enligt beräkning. Så hoppas det stannar. Håller tummarna för dig med!
  • Starletz
    Maklin skrev 2016-10-05 21:42:03 följande:

Well ladies! Min resa avslutades igår.

Först kom en blodig flytning på pappret, lite ljust rosa. Därefter kom molvärken i livmodern och på kvällen kom en riklig mens ut. Natten till idag åkte vi in på Danderyds sjukhus, där jag och min sambo förklarade symptomen.

Fick till svars att avvakta, åka hem och komma in idag - sagt och gjort.

Väl på sjukhuset började Niagarafallen av blod och klumpar men ingen smärta förutom i svanken upp mot ländryggen.

Träffade läkaren som gjorde vul och konstaterade att det inte var så farligt utan en "fin blödning". Hinnesäcken var kvar, men de såg ingen bebis. De kunde inte konstatera ett missfall, men jag och min sambo är övertygade.

Tagit blodprov för att mäta hormonvärdet, ska tillbaka nu på fredag och ta ett till blodprov. På fredag får vi alltså veta det vi redan vet.

Nästa vecka blir det koll igen!

Men, nu blir det att läka och sen påt igen ba!

Åh jag beklagar :(
Svar på tråden BF juni 2017