Nykär15 skrev 2017-04-04 14:48:58 följande:
Nej digitala brukar vara rätt sega, så de vågar jag inte ta för tidigt. Ska ta mitt i morgon...men kommer doppa en sticka i urinet först och se så den är bra i styrka innan jag vågar.
Jag har kommit på att jag testar starkare när jag INTE tar morgonurin. Jag dricker så mycket på kvällarna så mitt urin är inte koncentrerat. Så om jag kissar på morgonen och sen tar ett test 1-1,5 timme senare så syns det bättre. Kanske samma för dig? Men jag tycker du ska skippa dina stickor, de känns otroligt sega. Kanske ta ett digitalt igen och sen vara nöjd och försöka njuta? Du är ju helt klart gravid
Jag brukar få mesta symtomen först senare, v 6-8...så jag tar det lite med ro och vet att jag kan njuta av mat i max två veckor till...sen kommer jag avsky lukten av grillat och stekt och bara klara av kalla, torra och tråkiga saker....hahaha Så idag blir det nog pizza för sen kommer det inte vara gott på många veckor förhoppningsvis brösten brukar ömma först efter ett par veckor med.
Läste massa dåligt om graviditetskollens stickor nu. Just att de inte ökade och visade jättesvagt länge. Fick upp hoppet lite nu. Har också haft det fruktansvärt stressigt sedan jag plussade och jobbat nästan 24/7 så är rädd att det ska påverka. Sen oroar jag mig fortfarande för att det bara ska vara rester från ma 12 januari. Men i så fall skulle jag vara väldigt ovanlig antar jag! Antecknade förra gången så jag vet att det riktiga illamåendet med avsmak för det mesta började runt vecka 6-7.