38+ och försöker bli gravid.
Hittade artikeln jag skrev om ovan nu :) fof.se/tidning/2012/9/artikel/myt-att-aldre-kvinnor-har-samre-agg
Hittade artikeln jag skrev om ovan nu :) fof.se/tidning/2012/9/artikel/myt-att-aldre-kvinnor-har-samre-agg
Ja jag går privat i Gbg, finns flera kliniker här :) jag blir 40 om ett par månader.
Mensen är inte igång än...BIM i morgon. Ska börja på dag 3 så bör bli på måndag.Absolut !!
Mens, igen..
Mensen kom precis som den skulle igår, börjar med Letrozol i morgon på cd 3, så får hoppas äl blir tidigare denna cykel (dag 28 nu sist). Brukar ha äl dag 12 så inte alls van vid långa cykler. Ska du ta Lutinus med sen? Jag ska börja på dag 20 om äl varit.
Jag har inte fått lutinus utskrivet men smörjer med progesteronall. Det är ju svårt att veta hur mycket effekt krämen ger egentligen. Jag har historia av både MA och MF sedan tidigare så jag ska ta upp frågan om lutinus med min gyn när jag träffar henne inför nästa äl.
Börjar med min första omgång i morgon så vet ju inte än :)Har använt ProgesterAll, nu senast den starkaste. Men min läkare skrev ut all hjälp nu då hon anser att vi inte ska behöva förlora mer tid. Har ju ett MF och ett MA nu. Äter Trombyl och stark E-vitamin, folsyra, zink, multivitaminer, järn och probiotika.
På dag 7 ska jag även ta GonalF spruta för extra skjuts på äl
Min läkare säger ju att det inte skadar med krämen iaf, men dosen är ju eg för svag för att göra nytt, tror mer det är placebo för egen del, känna att man gör NÅGOT som kan hjälpa. Hon har inte dömt bort den iaf. Men nu får jag ju vagitorier och det känns himla bra. Den starkare köpte jag på FemaleBalance men tror de fick stoppa den pga bråk om namnet. Men hann beställa den på lanseringsdagen och fick hem den iaf.
Testade i dag BIM -6 med gravidkollens tidigastsv. Så klart toknegativt. Vet att det är tidigt men hade ändå hoppats på något svagt svagt. Börjar bli så trött på det här:(
Det är då deffenetivt inte dax att släppa hoppet. Själv testade jag negativt på bim -6 och posetivt bim-5 jätte svagt och det är ju jätte tidigt. Vanligast är väl mellan bim - 3 och framåt. Jag börjar räkna med att det inte tog SI om det blir neg bim-3 även. Så jag håller kvar tummarna för dig.