Hemflyttad skrev 2017-11-15 08:49:46 följande:
God morgon! Nu har jag testat och jag känner mig fortfarande tveksam. Fick "gravid 1-2 veckor" på Clearblue, gjorde även ett till test med Testlagret och det är ju starkare än i lördags men tycker absolut att det borde vara starkare idag på ÄL+14. Hade gärna fått 2-3 veckor, då hade jag känt mig lugnare. Dessutom tycker jag att jag hade mer "symptom" i förrgår än igår.
Samtidigt så finns det ju fortfarande hopp och jag får försöka tänka positivt. Kanske ta ett till digitalt i helgen.
Någon som har bilder på test från ÄL+14 att dela med sig av? Eller som har testat med digitalt med veckoindikator ungefär samma tid?
Men åhhh grattis! Det är ju helt normalt att få både 1-2 och 2-3 runt BIM, beror ju helt på när ägget fäste! Tjoho vad kul!
Ska se om jag hittar bild på mina tester från denna gången, men plussade ju tidigt redan på ÄL+9 så jag fick rätt starka relativt fort sen. Men jag testar däremot aldrig på första morgonurinet. Jag kissar på morgonen, väntar en timme och testar sen. Om du kissar nu och testar med testlagrets sticka, hur ser det ut då?
Milou3 skrev 2017-11-15 09:06:09 följande:
Jaaaaa!!!! Hurra vad roligt!! Såå värd :)
Jag minns att Nykär15 inte fick gravid 2-3 förrän flera dagar efter bim! Jag tycker det ser helt normalt ut!
Du gör allt du kan så det enda du kan göra är att försöka tänka positivt!
Stor kram!
Jo jag fick 2-3 på BIM, så det måste vara någon annan du tänker på. Fick aldrig 1-2 på denna graviditet, faktiskt inte fått det nån gång när jag tänker efter. Ofta haft starka test tidigt de gånger jag vart gravid utom vid först missfallet, men då gjorde jag digitalt först nån vecka efter BIM och fick då EJ GRAVID, så hormonet var redan på väg bort och jag började blöda två dagar efter det.