Anonym (Lillgrodan) skrev 2018-06-29 16:17:13 följande:
Jag läste om PCOS och jag har inte haft några tecken på att jag skulle ha det. Men ska kolla det under sommaren.
Jag tog CB veckoindikator för 8 dagar sen när jag hade BIM. Då stod det inte gravid. Det borde den ha känt då. Så jag utgår från att ägglossningen är idag.
Jag har kollat in spöktråden innan jag köpte mitt första gravtest och bestämde då att CB var det enda för mig så jag slipper fundera.
Nu funderar jag ju iaf för jag tycker fortfarande att det är skumt med så tidig ägglossning. Men det lär ju visa sig BIM den här månaden om inte annat :)
Eller så e din cykel annorlunda denna månad.... min har varit jätte jämn o bra hela tiden.
Jag har två fina flickor födda 2004 & 2010 som blivit till normalt utan krångel. Men nu när vi ville ha en till så gick det plötsligt inte.
Då visar det sig att jag har pco o får varken egna ägg o inte heller ägglossning.
Så antingen är det vara helt enkelt att vi lyckats pricka in de gångerna med mina andra flickor så jag har äl själv några ggr per år el så e det något som har kommit nu...
Men som sagt, CB går verkligen att lita på. Det har till o med jag använt när jag fått medicinsk hjälp o det har alltid stämt överens
Lycka till nu o glad sommar