38+ och försöker bli gravid.
Fyller 38 i år, har en kronisk sjukdom samt cystor på äggstockarna...och jag plussade nyligen! :)
Fyller 38 i år, har en kronisk sjukdom samt cystor på äggstockarna...och jag plussade nyligen! :)
Är på bim -5 nu o försöker hålla mig från att ta ett testa tidigt gravtest!
Inga direkta gravsymtom... pms från hell "bara" värre än vanligt :/
Hur tidigt har ni testat?
Nån här som försöker få till barn nr 4?
Som jag anade mensen kom idag
Denna månads cykel 30 dagar...
Här dök mensen upp som väntat idag. För sörja lite idag och sedan vänta på nästa chans
Jag hoppar in här. Är 39 år och är snart på nionde försöket. Vi försöker på femte barnet.
Jag har precis fått mens och har börjat för första gången med rosenrot. Äter även magnesium, kalcium, d vitamin, omega 3, multivitamin samt tar terracough som ska göra det lättare för simmarna. Hoppas mycket på rosenroten. Vi får väl se hur det går.
Jag har försökt hänga med lite i tråden. Hejsan allihopa!
wa76: Tack!
Usch jag hade streptokocker typ A så det blev penicillin. Yngsta sonen kom hem från skolan med feber och kräktes i natt och sambon känner sig något febrig och halsont så det sätter nog punkt denna cykel. Sjukdomarna rår vi inte på nu. Trist. Och snart är vabruari här.....
Nykär och Too tiki: Hur går det för er? Någon mens?
Anonym (Sanna): Välkommen!
Mens här också... Hade bara 10-11 dagars luthealfas den här gången (testade med Äl test och tempar så vet när Äl var) Brukar alltid ha 13-14... suck.. är säkert nåt som är galet :(
Hej
Har inte skrivit på ett tag. Visade sig att min "mens" var ett tidigt missfall så är lite osäker hur babyverkstan funkar nu. Är mitt första missfall så vet inte hur min kropp kommer hantera det. Har i alla fall slutat blöda nu och testet i morse var blankt så då är väl hormonerna ute.
När kan det vara en ide att börja testa för ägglossning? nåb som vet
Vet inte om det blir någonting denna månad :( Vi är totalt sönderstressade, både på jobbet och hemma. Köpte ett hus i veckan, det var sååå jobbigt med budgivning och sedan med att det gick så himla fort, man hinner inte riktigt med. Och nu blir det att sälja huset också, packa, flyttstäda mm.
Svårt att hitta tid att komma hit och skriva också av den anledning, men jag försöker läsa dagligen och håller tummarna för oss alla! :)