Hemflyttad skrev 2017-10-02 10:42:41 följande:
OK, fast med tanke på kurvan så tycker jag inte att du ska förlora hoppet helt än. ÄL+9 är trots allt galet tidigt. Håller tummarna lite till!
Jag mår OK, känns som en dröm att jag var gravid där några dagar. CD11 idag och ÄL kommer nog snart. Lite starkare streck idag och har rätt mycket ÄL-sekret. Än så länge osäker på vilken sida. Men skulle tro fel sida, känns mer där. Om jag ser tillbaka på det senaste året tror jag dessutom att jag får ÄL tidigare på höger ("fel") sida och dessutom mer ÄL-sekret. Konstigt va?
Men visst var det väl så att det kunde snappas upp från den andra sidan ändå? Om du ägglossar från fel sida.
Förstår verkligen känslan av att åka upp bland rosa moln när du såg det svaga plusset och alla härliga mysiga tankar som började spira i kroppen och sen inse att det blev tidigt mf. Usch!! :( från dröm till mardröm. Men vi får inte ge upp!
Förresten, var beställer du q10 från? Tänker göra det nu.
Nu kommer jag låta urfånig här men blev liksom extra besviken denna gång för att jag har känt på mig sedan mf i juni att i oktober blir det jackpot. Rent intuitivt.
Man håller ju på att bli smått galen här av allt analyserande hit å dit.
Tack för tumhållningen men det är helt lönlöst.