38+ och försöker bli gravid.
Kompletterar CB äl-test med testlagret, vad tror ni? Äl om 3 dagar?
Kompletterar CB äl-test med testlagret, vad tror ni? Äl om 3 dagar?
Vet inte hur dina stegringar bruka se ut, men det ser ju ut som äl närmsta 1-2 dygnen! Hoppas ni får till det igen !
Snygga naglar Milou! Tror imorgonkväll eller lördag men jag är ingen expert på test då jag själv aldrig får stegring.
Jag har ju tagit tsh i sommar, ligger på 3.2.
Gyn har jag kontaktat för att kolla upp äggledarna så inget hindrar där. Ska ringa dem igen imorgon.
Läkartid till HC kommer jag få men sköterskan sa de har ont om tider just nu. Tänkte ta upp tsh på nytt med dr, ifall jag ska börja med levaxin.
Tills dess så kör vi väl på även om jag är lite rädd att det är tsh som spökar, när det aldrig tar sig. Det är väl bättre under 2.5 om man vill bli gravid. :-/
Idag ringde min BM och flyttade fram mitt VuL till imorgon, fy känns som att jag kommer få samma besked som i somras då jag inte heller hade några symptom & det var ett MA
Men bättre att få besked i v 8 än i v 13 som sist.
Håll tummarna för ett litet mirakel imorgon :)
Tack. Ja, även om man bara hinner vara gravid några dagar hinner man ju drömma och planera en hel del på den tiden.Testat igen idag? Har det blivit starkare? När fick ni till det senast?3,2 låter högt, inte för att jag är någon expert. Hoppas du snart får hjälp och det låter som en bra idé att kolla upp lite olika naturliga sätt att sänka värdet.
Lyckan är stor idag, fick se ett litet tickande hjärta, helt otroligt & jag som var helt inställd på samma besked som sist. Tänk att denna gången kände jag inte av äl, fick inga symptom & har inga direkta symptom nu heller... så lurad man kan bli :)
Nu får vi hoppas att liten stannar kvar & nästa steg blir Kub, sist hann vi ju aldrig dit.
En liten bild på pyret ...
kram på er och hoppas på fler plus här snart & mys för er som har äl på gång
Nu har jag lagt till D vitamin i pillerskörden
Funderar på vad mer som kan öka chansen
Nu har jag lagt till D vitamin i pillerskörden
Funderar på vad mer som kan öka chansen
En gul om dagen då?
Kommer och går och brösten gör ganska ont men tror på att progesterall orsakar detta.. Äl+8 idag och får snällt vänta till måndag innan test.. Kalas i helgen + att sambon ska släpa ut oss i skogen för att kolla crossar... Läser ni om någon som försvunnit på småländska höglandet så är det han