38+ och försöker bli gravid.
Jag kunde inte hålla mig så jag testade i morse, Äl +10. Det blev plus nästan på en gång och inte så svagt heller! Jätte jätte glad såklart! Men vågar inte känna för mkt än...
Jag kunde inte hålla mig så jag testade i morse, Äl +10. Det blev plus nästan på en gång och inte så svagt heller! Jätte jätte glad såklart! Men vågar inte känna för mkt än...
"
Grattis!!!!
Jag såg mitt efter typ 4 timmar, inte inom fem minuter. Och det var riktigt. En test kan vara fel men inte två. Grattis igen, vad roligt!
När har du BF?
Börjar redan nojja... så onödigt, jag vet!
Mina bröst började ju ömma 3 dagar efter Äl. Och sen några dagar tillbaka har det avtagit successivt. Kan säkert bli så men undrar om någon har erfarenhet? Jag vet ju att missfallsrisken är större i den här åldern...
Kommer nog dessvärre tillbaka till er, igen. Med största sannolikhet har jag fått ett till MA. Återbesök om en vecka för att bekräfta och därefter tabletter eller skrapning om det inte börjat av sig själv.
[quote=77908999][quote-nick]Mawie skrev 2017-08-09 01:37:31 följande:[/quote-nick][/quote]
Stort grattis!!!
Japp, VUL för att bestämma graviditetslängd inför fosterdiagnostik. Det är inte för tidigt. Jag är i v.9 och det i magen är ca v.5. Plussade 15 dagar efter Äl (som jag vet när det var) Om jag skulle vara i v 5 skulle Äl varit några veckor EFTER att jag plussat och det är ju omöjligt.. så nu hoppas jag bara att det ska börja blöda av sig själv. Om inte blir det tabletter eller skrapning om en vecka
Hur restriktiva är ni när ni är gravida?
Jag dricker tex 2 kaffe om dan
Minskade successivt mitt snusande från plus i måndags till idag slutat...
Hade sex igår...
Menar att alla dessa 3 ting sägs ju öka MF risk!
Åh tack för svar, ja det kanske bara är åldern. Jag har så lågt blodtryck att jag går runt och fryser för jämnan. Har inte haft några andra klimakteriet besvär, förutom att inte bli gravid. Jag ringde fertilitetskliniken efter 2 MF men hon menade på att de inte kunde hjälpa oss eftersom att jag kan bli gravid naturligt, vad gör Letrozol? Jag har denna månad testat med q10 och borago. Har 7 dagar kvar till Bim.
Nä det har jag inte gjort, vart vänder jag mig för att kolla upp sånt, husläkaren ? Och för att kolla upp halter av österogen? Den privata kliniken va inte ett dugg hjälpsama, hon hävdade att eftersom att vi har gemensamma barn och att jah blir gravid men får MF. Beror på min ålder och att de är bara att försöka själva, att resultatet kunde bli detsamma med eller utan hjälp. Är lite rädd att använda progesteroall kräm, när jag inte vet hur hormonbalansen i kroppen är, tänk om jag ställer till något? Har ni använt er av det utan läkarordination ?
Okej, tack hade jag ingen aning om, ska kolla lite närmre på det, menar du hela? tänker att deras fertilitets test borde väl visa det som är aktuellt för mig?