38+ och försöker bli gravid.
Jag är 39,5 år och försöker få till en trea, min killes första...blev gravid i februari, slutade i tidigt missfall en vecka senare...blev gravid igen i maj och allt gick så himla bra, såg hjärtat slå i vecka 8. Gjorde KUB i vecka 13 och hjärtat hade stannat bara ett par dagar tidigare...
Efter det har vi haft en helvetestid med att först läggas in och starta igång det, vi valde att titta på vårt lilla foster...vet ju inte om vi kommer få till nåt mer barn och ville ändå se det vi hade skapat, det kändes fint och inte alls hemskt.
Sen hade jag rester kvar och har nog vart inne 12 ggr, opererats två gånger och just nu äter jag mediciner för att laga slemhinnan som tagit stryk av allt. Ska på återbesök om precis en vecka och hoppas då innerligt på att vi får klartecken på att köra i nästa cykel igen! Känns som tiden rinner ifrån oss...
Har just nu ÄL-flytningar så gissar den kommer om ett par dagar, men får ju inte bli gravid nu så får ju bara hålla koll på den så allt funkar som det ska innan återbesöket.
Enda fördelen är ju att vi verkar kunna bli gravida ihop iaf. Men sen får vi innerligt hoppas att livmodern blir hel igen...just nu är jag mest rädd den är förstörd för alltid.