Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

38+ och försöker bli gravid.

Jag trodde jag svarat dig tidigare idag men ser nu att min kommentar inte kom med. Tror inte det är någon fara åka karuseller nu.

• Anonym (Sanna)

Som vanligt inga känningar för något. Äl+8 nu. Men hoppet lever kvar några dagar till i alla fall.

• Anonym (Sanna)

Trullis82: Hur har det gått för dig?

• Anonym (Sanna)
    Trullis82 skrev 2018-06-02 20:05:13 följande:

I fredags tig jag ju ett CB digitalt som visade gravid 2-3 veckor. Läkaren sa att är det ett missfall stiger inte testen. Utan då skulle det stått inte gravid.

Men idag har jag haft en brun flytning sådär som det är insluter av mensen. Så vi får se vad det är. Men har VUL först 12/6. Känns som en evighet

Grattis! Så kul du fick ett till plus. Som jag skrev tidigare var det ju märkligt det visade gravid om det var mf.

Även jag har haft blödningar tidigt i en graviditet. Jag var i v 6-7 och först var det lite brunt, för att bli mer illrött och tillslut mer blodblandig flytning. Det slutade efter några dagar men jag fick inte komma på vul förrän någon vecka senare. Men för varje dag som gick så kände jag mig ändå gravid och fick till sist på vul:et se hjärtat picka.

Håller tummarna för dig och lilla pyret.
  • Anonym (Sanna)
    Milou3 skrev 2018-06-03 02:18:42 följande:

Först och främst grattis till graviditeten!! Är en fd flitig fl-are från denna tråd och följer er då och då fortfarande!

Är nu gravid i v.31 efter kämp i 15 månader med några mf.

Jag vill bara säga att jag blödde i början av denna graviditet. Rosaröda flytningar som blev ljusbrunt och sen försvann i början, för att sen återkomma lite då och då första 7-8 veckorna efter plusset! En av gångerna kom det rätt mycket illrött blod och jag var inne på vul säkert 2-3 gånger för att utesluta mf som jag var säker på att det var. Men det var det inte! :) bebis mår jättebra!

Lycka till nu på er alla fighters. Ge inte upp.

Hur mår du nu? Börjar det bli tungt i värmen?

Det är ju inte sååå länge kvar nu. Kram till dig.
  • Anonym (Sanna)

Jag kollade i mina anteckningar och jag blödde lite två dagar. Det var mer första dagen men andra dagen bara när jag torkade. Sen väntade jag att mf skulle dra igång den helgen, första blödningen kom på onsdagen men det gjorde den aldrig.

• Anonym (Sanna)

Jag letar efter varje gnutta symtom men inget.. Det är med andra ord som varje månad. Känner mig deppad och vet inte hur länge jag orkar med detta.

• Anonym (Sanna)

Tempar inte nu men har gjort det för nåt år sen.

Idag äl+11 och nu fick jag ljusrosa på pappret när jag torkade. Bim på fredag.

• Anonym (Sanna)
    Trullis82 skrev 2018-06-06 11:43:18 följande:

Idag har jag en rejäl mensblödning.... nu är jag både rädd o ledsen

Kram Trullis!
  • Anonym (Sanna)

Kram Dragonwoman. Minns du berättade tidigare om honom. Så tråkigt det blivit så här. Hoppas du snabbt får tag på ett boende.

Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.