Mawie skrev 2019-04-15 19:36:45 följande:
Läste att på Carl von linne ska man inte fyllt 39 år.
Känner att pengarna måste finnas, behöver få med min man i detta, har precis grälat Vill att han ska läsa mer ta reda på mer saker vill känna att det sker mer tillsammans
Vi fixar varje helg i sommarstugan och renoverar upp den så vi kan sälja den till midsommar, behöver få ihop pengar till det här, gravsten till dottern och fiber som ska grävas för 25000kr,
En konsultation i Stockholm får det nog bli att börja med.
Om du vill att mannen ska få mer info.
Ett bra tips kan vara att köpa boken "is your body babyfriendly" av Alan E Beer på Bokus.
Jättebra att läsa själv och ge till mannen att läsa.
I dén kan du läsa om immunproblem och immunmediciner inkl Trombyl, Fragmin, kortison, dropp etc.
En immunutredning genom Dr Dimitri i Aten kostar ca 20.000kr. Du hittar mer info på
www.fertilitetsguiden.com samt i Atentråden.
Mawie skrev 2019-04-15 19:36:45 följande:
Läste att på Carl von linne ska man inte fyllt 39 år.
Känner att pengarna måste finnas, behöver få med min man i detta, har precis grälat Vill att han ska läsa mer ta reda på mer saker vill känna att det sker mer tillsammans
Vi fixar varje helg i sommarstugan och renoverar upp den så vi kan sälja den till midsommar, behöver få ihop pengar till det här, gravsten till dottern och fiber som ska grävas för 25000kr,
En konsultation i Stockholm får det nog bli att börja med.
IvfFalun har max 42år som gräns.
Jag kan rekommendera att du köper boken "is your body babyfriendly" av Alan E Beer på Bokus.Bra att läsa själv och att ge till mannen att läsa. Berättar allt om immunproblem och vilka mediciner som kan hjälpa inkl Trombyl, Fragmin, kortison, dropp etc