Hej alla i tråden,
Har bara hunnit gå igenom tråden snabbt nu så jag ber om ursäkt för om jag inte har koll på er alla nu....
Först och främst Zora, är så ledsen för din skull att det inte gick vägen denna gången :( Hoppas att allt går bra och att ni kan försöka igen så snart som möjligt och att plusset inte låter vänta på sig
Milou, hoppas att det inte är ett torkstreck, jag kan ana strecket i varje fall och det brukar jag inte göra om det inte är ett plus så det känns som om det kanske kan vara något denna gång, hoppas :)
Jag själv blev väldigt nere när jag insåg att maj månad inte gav ett plus och valde därför att låta bli familjeliv tills igår när jag började plöja igenom tråden igen.
Nu är jag på cd 10 och fick maximal fertilitet på monitorn i morse så äl bör bli inom de närmaste dygnet.
Vi fick till det i förrgår och jag hoppas vi får till det ikväll men vi har en liten fnurra på tråden så vi får se hur det blir. Jag försöker låta bli att tänka på att bli gravid och har gjort så sen jag insåg att det inte blev ngt i maj månad, men så fort som monitorn visade maximal fertilitet blir jag liksom lite mer optimistisk :)
Har annars fått ändra min medicinering och för första gången sen jag opererade bort sköldkörteln hade jag mens i 7 dgr ngt jag hade innan operationen. Vet inte om den nya medicinen även kommer påverkar lutealfasen och kommer inte få reda på det heller då jag börjar smörja med progesterall direkt efter ÄL. Hade varit kul att veta om min cykel är tillbaks till det gamla men som sagt, vågar inte låta bli att smörja så det lär jag inte få reda på.
Hoppas inte jag missat något i tråden men hoppas att allt är väl med er alla