Nykär15 skrev 2017-05-18 10:01:49 följande:
UL och provtagning för NIPT gjort, hörde hjärtat med min doppler i morse så var mycket lugnare inför ul idag.
Otroligt livlig krabat som var svår få på bild. 3,84 cm lång vilket motsvarade 10+5, men jag är 10+1 idag så fortsätter nog räkna det så. Det är inte lätt mäta exakt som hon sa såhär tidigt. Men allt såg perfekt ut enligt henne och liten utvecklades bra. Så gulligt se armar och ben vifta <3
Underbart, hoppas att du kan slappna av lite mer nu :)
Anonym (Sanna) skrev 2017-05-18 07:12:21 följande:
Definitivt ägglossning igårkväll. Det ritktigt värkte på i flera timmar. Vi prickade in den, så få se då hur det går.
Kanon, håller tummarna och hoppas ni fick in en fullträff! :)
Kawa77 skrev 2017-05-17 18:33:28 följande:
Hur länge har ni alla försökt? Läst massor o.ännu massor och man blir ibland rädd...missfall...sterilitet m.m. jag blir lite koko i huvudet...1:a försöket här o negativt än...mens på fredag så får se
Vi har försökt i lite drygt 2 1/2 år, men förutom åldern så har min hälsa ställt till det för mig på vägen och dessa vet jag har påverkat våra chanser negativt. Nu är allt bra vad det gäller hälsan, men åldern är ju inget som går att påverka så det vill till att det tar sig snart.....
Milou3 skrev 2017-05-17 17:19:13 följande:
Jag vet att det var galet och alldeles urdumt att testa så tidigt men mtp illamåendet och någon slags rastlöshet blandat med nyfikenhet så blev det så bara.
Men tror det var ett tydligt rosafärgat spök eller fel på testet tyvärr.
Var bara tvungen att testa igen nyss för att dubbelkolla men negativt. Så väntar tills måndag nu innan jag gör fler test. Kommer åka till landet över helgen med släkten så har ingen möjlighet att testa ändå. Med min satans otur så var väl detta väntat.
Håller tummarna för att du ser ett fint plus på måndag