38+ och försöker bli gravid.
Ja, jag tycker mig se något svagt. I andra grupper ser dom oxå något svagt så självklart hoppas jag ju.
Ska köpa ett digitalt test o testa efter BIM så får vi se. BIM på torsdag
Ja, jag tycker mig se något svagt. I andra grupper ser dom oxå något svagt så självklart hoppas jag ju.
Hej på er!
Om testet nu är positivt, varför är det då så svagt? Kan det bero på att testet e taget lite för tidigt o lågt hcg eller vad beror det på?
God morgon!
Hade ett graviditetstest från graviditetskollen.nu så gjorde ett test nu på morgonen. O där ser jag inget streck. Bara kontrollstrecket.....
Så jag avvaktar nog lite med till med det digitala CB testet. BIM är ju imorgon så avvaktar lite till med att ta. Har lång jobbhelg framför mig så borde gå lätt att inte tänka på detta hela tiden
Idag var det rosa på pappret så ni får vi se om mensen e på ingång då :-/
Inget test idag heller. Brukar gå på en dag.
Men å andra sidan kanske det inte behövs nu
Vet inte om jag skrev det hör förut men det blev error i mitt huvud idag efter att blödningarna kommit.
Jag har ju då fortfarande inte fått hem graviditetstestet av någon konstig anledning.
Men hur tycker ni att jag ska göra, ska jag ta graviditetstestet om det kommer hem imorgon om nu blödningarna inte ökar såklart. Eller betyder detta att det ändå inte blir någon graviditet?
Hur skulle ni gjort?
Det är inte alls mycket blod. Ljusrött mest slemmigt. Inte blod varje gång jag går på toaletten.
Magkänslan säger annat men man hoppas väl in i det sista liksom.
Just nu har jag en binda. Brukar använda tampong för jag alltid har så riklig mens. Får byta tampong kanske 3 st på 1 timme. Idag har jag bytt binda 2 ggr hittills......
Men försöker intala mig att det e över för denna gång o jag vill försöka så fort som möjligt igen....
Men ack så tungt allt känns.... jag har gråtit så mycket idag o tyckt synd om mig själv . Men snart e jag väl på fötter igen
Tack för att ni finns
Hej på er!
Tack för alla stöttande svar. Men kan med all säkerhet meddela att det är mensen som kommit. Det strömmar som rena rama Niagarafallen. Precis som det alltid gör på mig tre första dagarna i cykeln.
Det är tungt, värst var gårdagen. Tror jag grät mig igenom dagen o åt inget bra. Känns något bättre idag men jobbigt. Jag hoppades för mycket denna gång.
Nu ska jag försöka tänka på lite annat, hjärnan går på högvarv.
Jobbhelg står framför mig så finns inte tid att tänka på detta så mycket heller vilket är bra..
Ha en superskön helg
Hjäääääääälp, idag är jag kluven :-/
Hur gör jag nu.... måste ju vara ett tidigt missfall men läkaren får jag ju inte tag på idag en lördag så jag får väl hoppa över en kur Letrozol
Massa kramar! Be om ett vul nästa vecka för säkerhets skull. Det kan ju finnas något ändå. Man kan få missfall med en tvilling tidigt i graviditeten tex. Men det är ju troligare med ett missfall. Hur mår du?