38+ och försöker bli gravid.
Här känns det som att tant röd är på G, är på ÄL +12 :( Har fruktansvärd mensliknande värk. Mer än jag brukar ha när jag får mens så denna månad är nog körd för min del, plus att tempen gick ner idag från 37,2 till 36,9.
Hade sån fin ökning på tempen innan denna dipp så jag var nästan säker på att jag var gravid :( Läste att några haft mensvärk runt BIM men ändå varit gravida. Inget jag minns sen förut men det kan ju såklart vara olika från gång till gång men jag är tveksam...Fick också negativt på billiga tester med morgonurin idag vilket stärker min tro på neg, även om det kanske är för tidigt att testa med just de testerna när man är på ÄL +12. OM mensen inte kommer innan morgondagen ska jag testa med CB early.
Någon frågade om progesterall kan göra så att mensen skjuts upp så är svaret ja. Jag hade mens på bara 21-22 dgr innan jag började med progesterall men förra månad när jag hade smörjt sen ÄL fick jag mens först dag 26, idag är jag på dag 25. Tror faktiskt att den kan höja basaltempen också för när jag tog mer kräm blev tempen högre.