38+ och försöker bli gravid.
Kul att det går bra wa76! Har också KUB nästa vecka.. är rätt nervös faktiskt även om vi såg den lilla förra veckan - känns som att v13 är en högriskvecka ????
Kul att det går bra wa76! Har också KUB nästa vecka.. är rätt nervös faktiskt även om vi såg den lilla förra veckan - känns som att v13 är en högriskvecka ????
Tack jag hoppas också att ÄL varit :) Väntar med att smörja tills ikväll och tar en sticka innan för säkerhets skull. Kollade en sticka i morse och den var väldigt stark fortfarande vilket är ovanligt för mig, men monitorn visade hög fertilitet. Stickan jag kollade med nu är en annan sort så jag är osäker på om jag kan lite på den men ska kolla om jag har mina vanlig kvar men tror jag tog de sista igår....
Hua, så jobbigt detta med fostervatten!! Hoppas verkligen att det stannat upp nu! Du måste se till att ta det väldigt lugnt nu så inget händer även om det är lättare sagt än gjort med barn i huset som är små.... Antar att lyft är det som är värst, i varje fall var det det för mig när jag hade öppnats 4 cm redan i början av 8 mån med min första graviditet, så undvik det i varje fall. Vet inte om jag hade vågat mig på fvp utan tar nog KUB och visar det ngt tar jag fvp. Ta nu hand om dig och vila så mkt det bara nu går, kramar!
Nu är det 38 dagar sedan mensens första dag och ingen mens ännu. Har ingen koll på när ÄL var men jag gjorde ett gravest (rfsu's) i måndags (35 dagar efter mensens första dag) och det var negativt. Ska göra nytt test imorgonbitti med clearblue. .. Vet ni om rfsu 's tester är dåliga?
Tempen var fortsatt hög idag så idag först börjar jag smörja. det enda som oroar mig lite är att stickorna visar nästan positivt men så har jag nya stickor från babyplan och de är inte lika bra som de jag brukar ha.
Monitorn visade hög fertilitet så ngn LH topp har inte den noterat så jag får väl bara hoppas att ÄL verkligen har varit och det tror jag iom att tempen varit hög i två dgr och sekretet är krämigt idag också. Börjar väl testa fredag nästa vecka vid ÄL+9 och hoppas att tiden dit går fort :)
Verkar så...Har inte haft så förut men förra månaden skulle jag beställa mina vanliga stickor på billiga tester och trodde jag skulle få de jag haft förut men det verkar som de bytt märke.
De nya är kanske känsligare än de andra och att det är därför det visar nästan fullt utslag, för så gjorde de nu efter ÄL också men när jag testade med de gamla visade de knappt ngt. Gillar inte när de är för känsliga för det är svårt att tyda, så nästa månad ska jag bara köra med monitorn och kanske köpa från testlagret istället för de har jag aldrig provat. Om jag nu mot förmodan inte skulle bli gravid vill säga :)
Du skrev att du hade värsta PMS. Har du haft det så sen ÄL? Jag har inte haft PMS på flera år men denna månad blev jag PMS direkt när ÄL var, därav min fråga. Funderar på om det kan vara RR som gör sån skillnad också. Om det beror på RR så är det ju mer som när jag var ung och det kanske bådar gott, även om gubben kanske inte tycker det är så kul med en PMS kärring
Samma svaga resultat nu i två dagar. Lägger ner det här testandet nu, vet ju inte ens riktigt vart i cykeln jag är. Får hoppas att kroppen kommer i fas i nästa cykel.