38+ och försöker bli gravid.
Är på ÄL+7 i morgon ev ÄL+8. Är det någon vits alls att testa då eller är det fysiskt omöjligt att kunna se nåt då?
Är på ÄL+7 i morgon ev ÄL+8. Är det någon vits alls att testa då eller är det fysiskt omöjligt att kunna se nåt då?
Senast månaderna har jag snittat 28 dagar. Mellan 26-32 dagar. Senaste två månaderna 26 dagar...brukar känna av ägglossning och vilken sida det är, likaså denna månad. Är på dag 23 nu. Tror ÄL+8. Känns lite märkligt i kroppen med molvärk/stickningar i nedre delen, gasig, lite illamående och lite stickningar/spänningar i brösten. Inget jättetydligt och inget superkonstigt. Det enda symtom på mens brukar (ibland) vara mensvärk men inte alltid det heller. Testade neg idag...(kunde inte låta bli ???? Konstigt bara! Om jag har 26 dagar borde det väl visa NÅT nu på dag 23?! Kanske skengravid??? Nån som har nån ide? Inbillning??
Har mer som ägglossningssmärta. Mer på höger sida och i nedre delen och "drar" eller "sticker" mer än den där molande smärtan man har när man har mens... brukar bli lite lätt illamående och nästan känna mig toanödig (nr 2 - ursäkta infon) vid mens. Den känslan har jag inte nu.
Känns märkligt att det skulle vara tecken på nån graviditet!? Säkert nåt fuffens så ÄL är nu?!?! Eller vad tror ni?
Detta är min största skillnad mot i vanliga fall innan mens. Samt lite "stretande" i brösten men ingen smärta eller direkt ömhet...
JÄVLIGT dåligt humör dock...
Fick mens 22/12 så har varit lite deppig! Nya tag! Tror jag har äl 3/1 men ska försöka ha mys längre tid runtomkring äl för att se...börjar ge upp lite ????
blir så sjukt frustrerad på min sambo. antingen lägger han sig supertidigt (vi har nästan bara chansen att ha sex på kvällarna pga barnen och jobb) eller så får han inte upp den eller får inte något "slut"!! Blir apstressad när man bara har ett par tre dagar på sig i en månad typ... så får man vänta en månad till!!! Skiter snart i det. Blir bara tråkigt...
antar att detta var riktat till mig?
Nä vi pratar inget om det eftersom jag själv blir stressad av det. Så faktiskt NADA om han inte skulle fråga nån enstaka gång om jag har ÄL eller inte, men annars säger vi inget om det och vi stressar inte kring sexet heller...så tror inte det har med det att göra alls faktiskt.
Känner av min ÄL idag... skulle varit igår enligt appen men jag är ju lite oregelbunden så finns kanske en eller två chanser kvar nu då eftersom vi inte fått till det som jag hade hoppats denna månad! Trodde det var kört när det inte blev nåt igår...