Inlägg från: HoppasPåEnTill |Visa alla inlägg
  • HoppasPåEnTill
    wa76 skrev 2017-03-05 18:13:55 följande:

Välkommen!! :)Ser jättebra ut! Inte testat än?Låter jättejobbigt! :( Jag hoppas att du är riktigt nära ägglossningen nu. Min ägglossning var sen den här månaden, CD 17, brukar ju annars vara CD13-14, så man vet aldrig! Håller tummarna! <3Tack! :) Nu testar jag varje dag och oroar mig att stegringen inte är tillräcklig ändå. Usch, man har alltid någonting att oroa sig för. Bara 16 dagar sedan ägglossningen dock, så jag borde nog lugna mig lite.

Joo. 2 ggr. Idag och för 2-3 dagar sedan. Inte morgonurin. Båda tokblanka.
  • HoppasPåEnTill
    Too tiki skrev 2017-03-06 09:35:26 följande:

Det brukar ta runt 2-3 dgr efter att tempen blir trifasisk innan man får plus och din ser ju ut att bli det igår så imorgon hade jag testat igen men då med morgonurin. Hoppas din temp är hög idag också, spännande detta :)

Tyvärr inte. Något lägre i temp och tokblankt test.
  • HoppasPåEnTill
    Too tiki skrev 2017-03-06 11:03:48 följande:

Trist med negativt, men det är väldigt tidigt fortfarande så ge inte upp, än finns det hopp :)

Försöker verkligen men just nu känns det kört. Känns skitdeppigt. Jaja. Jag får iallafall användning för den dyra fertilitetsmonitorn.
  • HoppasPåEnTill
    Milou3 skrev 2017-03-06 13:12:08 följande:

Hur långt efter äl är du och hur nära bim är du?

10-11 dagar efter ÄL. BIM troligtvis på torsdag.
  • HoppasPåEnTill

Oj! Nu har nu babblat så mycket så jag kan inte gå tillbaka långt nog.

Jag är iallafall inne på cykel 6 med försök med en privat donator. Har provat 3 cykler med pergotime. Nu kör jag läkemedelsfritt men med lite olika tillskott.

Välkomna hit alla nya.

• HoppasPåEnTill

Hej allihop.

Fick ta lite paus. Är nu tillbaka på banan, men kör utan läkemedel den här gången. Använder dock vitaminer och tillskott.

Trodde ÄL var på g men nu verkar det ha stannat av. Jag brukar ha ÄL runt cd 18-20 så den borde inte vara än.

Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.