Inlägg från: GrönaDruvan |Visa alla inlägg
  • GrönaDruvan

38+ och försöker bli gravid.

Silvercross skrev 2016-10-26 07:08:31 följande:
    "

Grattis!!!!

Jag såg mitt efter typ 4 timmar, inte inom fem minuter. Och det var riktigt. En test kan vara fel men inte två. Grattis igen, vad roligt!

När har du BF?
    Tack för grattis, men jag själv vågar inte hoppas än. För många misslyckande bakom nu, så jag tror det först när jag fått ett starkare plus.
    Skulle det vara något och det stannar denna gång blir bf 8 juli.

Jag trodde verkligen inte det va något denna gång. Inte haft ett enda symptom...de andra två gångerna nu när jag fått missfall så har jag haft olika symptom.
    Det som kan varit ett symptom denna gång är att jag varit förbannat grining denna gång. Jättearg och sur. Sen även varit grymt trött några dagar...men har blivit lite förkyld så tänker att det är därför. Blir ju aldrig förkyld heller, så kanske det kan vara ett symptom?
    Men verkligen inget annat.
    Med andra sonen för 6 år sedan så hade jag heller inga symtom, så kanske är bra för mig att inte ha några
  • GrönaDruvan

I måndags, igår och idag... Även om kortet är taget efter tiden, så borde det ju vara på riktigt ändå...? Hoppas!! Fortfarande innan bim, så väntar till efter bim för att vara hundra!

• GrönaDruvan

Jag har inga större förhoppningar att det kommer gå vägen, men såklart försöker jag tänka positivt.
    Tyvärr har de senaste missfallen börjat på samma sätt, att det blöder när jag varit på toa och gjort nr 2... (Ursäkta)
    Inte så att det blöder egentligen, men blir rosa på pappret när jag trycker upp det lite.
    Sen har jag en obehaglig känsla i livmodertappen. Bränner och känns konstigt, så var det de andra gångerna också. Nåja, det återstår att se...

• GrönaDruvan

Idag såg testet ut såhär...stämmer bra med tiden...

Varenda toabesök är ångest framkallande, tror hela tiden det ska komma blod.

Tänk om jag har sådan tur att denna ärta väljer att stanna... Vad lycklig jag skulle bli!

• GrönaDruvan
    anna7607 skrev 2016-10-31 19:53:05 följande:
    Åh Grattis. Se det såhär du väntar barn... inte missfall. Fast jag vet mycket väl hur du tänker. Försök nr 18 här
    Det är försök 18 för oss också...18 försök och 2 missfall...
  • GrönaDruvan
    mammsen79 skrev 2016-10-31 20:57:54 följande:
    Förstår hur du känner måste med göra ett till test någon dag i denna vecka kom lite mer blod i dag i toan o jag har som mensvärk ska ju ha min bim i morgon.Du o jag verkar vara i samma veckor
    Jag är i vecka 4+1 idag...men åh vad jag önskar det kunde vara 12+1
  • GrönaDruvan
    anna7607 skrev 2016-10-31 21:29:59 följande:
    Två missfall här med. Senaste va på bröllopsresan 15maj... bara å kämpa så länge man orkar
    Beklagar...fy vad jobbigt att få missfall på sin bröllopsresa
    Skulle det skita sig denna gången också har vi bestämt oss för att göra en missfallsutredning privat. Är det något ni funderat på?
  • GrönaDruvan

Hej alla igen
    Igår gick jag in i vecka 6, och än sålänge är bönan kvar.... Molvärk och jätte ömma bröstvårtor är mina symptom..
    Tiden sniglar sig fram...

• GrönaDruvan

Är i vecka 5+5 idag och igår försvann illamåendet och idag kommer det blod, så nu sitter jag troligtvis här med missfall nr.3 sen april... Helt knäckt..

Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.