Inlägg från: GrönaDruvan |Visa alla inlägg
  • GrönaDruvan

Tack för alla grattis, men tyvärr stannar nog inte det lilla fröet...
    Blödit från och till sen i tisdags (blod när jag torkar mig) och ganska mycket värk. Känns som sist när det blev missfall.
    Visst, det kan ju vara en normal blödning men troligtvis inte.

• GrönaDruvan
    Zora skrev 2016-09-30 21:13:05 följande:
    Men neej :( Ledsen för din skull
    Tack....så tråkigt
  • GrönaDruvan
    Anonym (Jessica) skrev 2016-09-30 21:46:32 följande:
    Nej!! Hoppas trots allt att det går bra! Finns ju ett litet hopp i alla fall!
    Tack,men tror tyvärr inte det...
    Möjligtvis om det är tvilling graviditet och det är en som försvinner, men så är det nog inte...
    Känns väldigt jobbigt nu..det var försök 16 och andra missfallet i år...
  • GrönaDruvan

Nu har jag i stort sett slutat blöda, så det här missfallet va i stort sett som en mens. Blödde lite mer och hade mer ont såklart, men tidsmässigt var det ungefär samma. Skönt, och nu hoppas jag att äl kommer som vanligt. När jag fick missfall sist så tog det ju 6 veckor efter jag slutat blöda innan mensen kom. Nu var ju missfallet såpass tidigt, så känns som det blir som vanligt.

En fråga till er som fått missfall... Både förra gången och denna gången värkte det på något konstigt sätt i min livmodertapp innan det hände och under tiden. Det kan jag inte minnas att det gjorde under mina graviditeter innan. Blir orolig att något är fel med min tapp. Är det därför jag får missfall? Är det någon av er som upplevt det?

• GrönaDruvan
    Silvercross skrev 2016-10-10 08:05:05 följande:

Grönaduvan hur går det med dig? Hur mår du?

Tack för frågan! Här rullar det på,vissa dagar är lättare och vissa jobbigare. Känner ju att humöret inte riktigt är på topp. Fick äl flytningar idag men ingen glad gubbe på testet, men det kommer väl. Tänker försöka få till det ikväll och dagarna framöver...
  • GrönaDruvan
    mammsen79 skrev 2016-10-12 18:46:26 följande:
    Hur lång är din menscykel? När började du med ägglossningsstickor? Tänkte testa det på dag 9 som det står o det är på Fredag ????. Hoppas dessa tester funkar nu.
    Jag vet ju inte exakt hur min cykel ser ut denna månad eftersom jag fick missfallet. Jag började faktiskt testa med äl stickor redan 2 dagar efter jag slutat blöda helt, för jag tänker att kroppen kan ju bli lite ur balans när man haft missfall och vill inte riskera att missa äl. Började med dessa billiga tester, men tycker de är svåra att tyda, så gick över till digitala. Är på dag 9 idag och än ingen glad gubbe.

När jag hade missfall i april väntade jag ju en mens innan vi började försöka. Den gången kom äl på dag 23!!!!
    Förra månaden kom äl på dag 10!!!
    Den brukar komma på dag 13-15 annars...
  • GrönaDruvan
    mammsen79 skrev 2016-10-14 08:37:26 följande:
    Jag beklagar. Själv låg jag inne 3 dagar på sjukhuset fick med missfall, barnet levde men jag var så dåligt så fick födda fram i v15 så jag förstår dig. Jag ska börja med mina stickor på lördag på dag 9 spännande ????, jag måste missat ägglossning sist eller vi pricka inte rätt hade sex dag 13 o 15 så tror jag har ägglossning tidigare men det kan ju vara så olika från månad till månad, sedan är man äldre med.lycka till nu!
    Ja, det är tufft med missfall. Inget man önskar sin värsta fiende.
    Precis nu tog jag ältest och nu blev det glad gubbe!! Dag 11 efter blödningarna. Kroppen är alltså i fas
    Hade sex i förrgår kväll och det får absolut bli ikväll och imorgon!!
  • GrönaDruvan
    mammsen79 skrev 2016-10-15 19:11:25 följande:
    Åh så spännande ???? är det en fast gubbe på stickan eller är den blinkande ? Ligg i nu!!! ????
    De digitala jag har finns ingen blinkande gubbe utan det blir glad gubbe direkt
    Finns ju två varianter.
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.