Too tiki skrev 2017-04-06 12:35:24 följande:
Ja det finns väl en risk att jag testar äl+9
Idag molar det på ganska mkt så nu börjar jag känna lite mer hopp om att det kanske tagit sig denna gången. Brukar inte ha molvärk mer än strax innan och efter äl så antingen håller ägget på att fästa, eller så håller jag på att få mens (känns som mensvärk) för det skulle jag haft om jag inte använde progesterallkrämen. Tror iofs inte på det sistnämnda för jag har ju lyckats hålla borta mensen alla månader jag använt progesteron, däremot kanske kroppen vill dra igång mensen och det är därför jag har sån molvärk nu. Min tapp är fortfarande mkt mjuk men konstigast av allt är att jag har massa cremeaktiga flytningar (ursäkta äckel) men det kanske beror på att jag tar den starkare krämen denna månad? Är nästan lika illa som med vaggisarna så det känns lite märkligt....
Jag har alltid haft jättemjuk tapp innan jag fått plus, men liksom hård inuti, men nästan så jag är svullen på insidan. Och mycket vita flytningar hade jag nu med när jag bara tog krämen, innan jag började med vaggisar på ÄL+9
Så det låter lovande!
Milou3 skrev 2017-04-06 12:40:09 följande:
Okej :)
Har köpt Rosenrot nu! Kvinnan i butiken ringde företaget för att kolla ang ev allergier men det var lugnt enligt henne. Är så jäkla nojig över allergisk reaktion bara. Tar knappt alvedon vid menskramper liksom.
Kanske tar i kväll innan jag somnar så slipper jag gå runt och oroa mig.
Jag har alltid tagit alla mina tillskott på kvällen, för de får inte blandas med mitt Levaxin som jag tar på morgonen.
Too tiki skrev 2017-04-06 12:47:39 följande:
Så bra att du kan ta rosenrot :) Jag kommer testa det nästa månad alt munkpeppar, har inte bestämt mig för vilket som kan vara bäst för min del då jag har så kort lutealfas och det står så olika ute på nätet...
Min cykel har varit densamma trots rosenrot så du vet, den har inte förkortats.