Nykär15 skrev 2016-10-24 13:07:27 följande:
Jag har haft nidblödning två gånger och det har inträffat på ÄL+6 ungefär, det sker ju när ägget fäster. Jag hade följt bm rekommendation och vänta en vecka till test, känns för tidigt att testa redan nu. Och digitala kostar ju en del så vänta tills BIM med ett sådant, vilket borde vara på söndag/nästa måndag om du hade ÄL 16-17/10 och har en lutealfas på ca 14 dagar.
Att ha mellanblödningar kan ju vara helt vanligt och sker ibland, antingen är det nid eller bara nån skör slemhinna eller så. Hade själv mindre blödning igår, ca 2-3 dagare FÖRE äl, väldigt konstigt men inget jag orkar tänka för mycket på..sånt händer ibland och man analyserar ju mer när man vill bli gravid ;)
Ah då håller vi tummarna tant röd håller sig borta och att du får ett plus om några dagar. Själv har jag alltid plussat från BIM-4 så strax före BIM ger jag alltid upp och har alltid stämt på mig.
Min lutelfas ligger på 15,16 dagar har menscykel på 25 26 dagar. Ja när man vill så mycket med men har ett mf bakom mig därför är jag extra orolig, små blödde o början då med.men det var inte det som orsakade mf.