38+ och försöker bli gravid.
Håller tummarna :)
Håller tummarna :)
Har inte ägglossningstestat denna månaden, men fick ägglossningsymptom och de fertila flytningarna onsdag, torsdag och fredag. Det var ett par dagar före beräknat, men cykeln kan säkert ha blivit lite annorlunda efter missfallet. Från och med lördag har jag varit snustorr... Började med progesteronkräm idag, får se om det hjälper!
Idag såg testet ut såhär...stämmer bra med tiden...
Varenda toabesök är ångest framkallande, tror hela tiden det ska komma blod.
Tänk om jag har sådan tur att denna ärta väljer att stanna... Vad lycklig jag skulle bli!
Någon mer som räknar ner till bim? Jag har bim om en vecka, molvärken började idag. Tänkte testa på onsdag, inte för att jag tror det tagit sig, vi hade bara sex en gång vid ägglossningen, men vill veta i tid med tanke på progesteronkrämen, vill inte att den ska störa menscykeln.
Är orolig o lite ledsen. fick min mens igår men hade positivt graviditetstest för snart 1vecka sedan. Kan man ha mens i samband med graviditet? Eller är det missfall? Inga klumpar är det utan bara riklig mens ????Ska göra om testet när blödningen avtagit. Suck
Det är en evig väntan. Jag har Bim på lördag men fick mitt pluss igår. Men nu väntar jag på ett starkare plus så det känns bättre, sen väntar man på att ta sig igenom dom evighetslånga första kritiska veckorna.
Blev gravid i juli som slutade i mf i slutet på aug. Den gången hade vi bara sex en gång under ÄL den här gången två. Så det behöver inte betyda något hur många gånger det blev
Hej alla igen
Igår gick jag in i vecka 6, och än sålänge är bönan kvar.... Molvärk och jätte ömma bröstvårtor är mina symptom..
Tiden sniglar sig fram...
Kände igår att jag var väldigt luktkänslig, och väldigt sugen på mjölk, vilket jag aldrig dricker annars. Var uppe på natten och drack nästan en liter mjölk. Testade i morse och det var positivt utan tvekan!! Hoppas verkligen att den stannar kvar denna gång!
Grattis vad kul!!!
Många plus hör i tråden. Hoppas det fortsätter så.
Är i vecka 5+5 idag och igår försvann illamåendet och idag kommer det blod, så nu sitter jag troligtvis här med missfall nr.3 sen april... Helt knäckt..