Inlägg från: Zora |Visa alla inlägg
  • Zora

38+ och försöker bli gravid.

Ok.. nu börjar spekulationerna igen.. vet inte vad jag ska tro. Äl +9 och testet ser ut så här

Det finns ju något där. Helt klart! Men är det fel på mina tester kanske? Jag fick ju svaga streck förra månaden också?? Fast det kan ju ha varit en kemisk graviditet? Eller är det här också nåt kemiskt? Eller är det rent av på riktigt??? Jag känner mig mest förvirrad...

• Zora

Kan tillägga att förra gången syntes inget på äl +9. Då såg det ut så här

• Zora
    Milou3 skrev 2017-11-16 09:31:08 följande:

Jaa!!! Jag ser! Shit vad ni plussar nu :)

Hoppas hoppas det smittar av sig!!!

Testa igen i morgon ska du se att det ökat! Grattis!!

Ja jag hoppas verkligen att det är ett riktigt plus och inget annat!! I så fall får det gärna smitta! :)
  • Zora
    Hemflyttad skrev 2017-11-16 10:34:08 följande:

Vad roligt, det är absolut ett riktigt plus! Bara att hålla tummarna för att det utvecklar sig som det ska, både du och jag har ju haft otur med det på sistone så jag förstår att du knappt vågar hoppas. Stort lycka till!

Ja verkligen lite väl mycket otur.. nä jag törs verkligen inte hoppas, men jag har aldrig fått en antydan till streck när det inte varit något, så det borde ju vara äkta, om det inte är fel på testerna då...
  • Zora
    DragonWoman skrev 2017-11-16 15:51:24 följande:

Har ett PE hemma som jag funderar på att ta imorgon eller så använder jag babyplan testa tidigt.. Beslutsångest men är det något så borde det synas mer imorgon..

Spännande! Hoppas det ökar bra!

Själv hade jag tänkt skippa testa imorgon, men jag kan nog inte hålla mig.. vill så gärna se iallafall en liten stegring.
  • Zora

Visst har det ökat? Borde väl betyda att det inte är spökstreck iallafall va? Det har inte hunnit torka på bilden

• Zora
    Milou3 skrev 2017-11-17 08:49:00 följande:

Ja det tycker jag absolut att du kan göra!

Känner du av några symptom?

Hmmm.. mja.. ligger ett svaagt illamående i bakgrunden och nån svag molvärk, typ mer som lätt svullnadskänsla i magen. Men de symptomen är i princip identiska med hur det brukar kännas innan mens.
  • Zora

Ja det är bara att hoppas att det går bra den här gången. Ska ta ett digitalt i helgen :)

• Zora
    Hemflyttad skrev 2017-11-18 10:41:05 följande:

Nähäpp, det blir ingenting den här gången heller. Testade med testlagret och det är betydligt svagare än i onsdags. Inte förvånad men väldigt besviken. Tre missfall på tre månader. Vet inte hur jag ska gå vidare nu.

Men nej!!! Finns det ingen chans att det kan bli starkare igen? Villen dag efter äl är du på?
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.