Inlägg från: Anonym (Sanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sanna)

38+ och försöker bli gravid.

Nykär15 skrev 2017-06-21 14:00:00 följande:

Jag har hoppat in och ut i tråden som gravid och sen kommit tillbaka efter ma osv...det som jag uppskattat med denna tråden är att man är välkommen oavsett status, att man fortsätter följa varandra i med och motgång, den känslan försvinner lite när man gör en egen för bara de gravida..jag vill ju fortsätta hänga med de jag känner här och kunna stötta de som försöker, jag har ju själv vart en av de som försökt länge och har känt att det ger hopp att de som blir gravida kan stanna kvar och även svara på frågar när/om man väl blir gravid osv....

bara jag som känner så?

Jag med.
  • Anonym (Sanna)

Välkommen Smurfen!

Har ni planerat någon IVF nu närmsta tiden eller avvaktar ni till efter semestern?

• Anonym (Sanna)

Milou: Jag tror inte på mf förrän det in så fall blödit mera. Att få en rosa flytning är vanligare än man tror och detsamma med ömma bröst osv. Hoppas innerligt det inte är som du befarar.

• Anonym (Sanna)

Trevlig Midsommar!

Själv analyserar jag ev symtom och känner efter. Väldigt svårt att avgöra. Tycker sista månaderna att jag blir lurad varje gång någon dag innan att brösten är lite spända eller att jag kissar oftare. Bim på måndag. FF har satt ut äl två dagar innan mina beräkningar. Jag har gått på bla sekret, att det ändrat till krämigt. Vi fick bara till det två gånger så om äl verkligen var innan fick vi bara till det en gång. Ibland räcker det bara med en gång.

• Anonym (Sanna)

Jag är 40 och har försökt ett år.

• Anonym (Sanna)

Jag testade idag, helt blankt. Bim imorgon. Satsar på att juli = lyckomånad då.

• Anonym (Sanna)

Jag har ungefär en vecka till action. Är på cd 6 idag. Jag käkar rosenrot och en massa vitaminer tex extra folsyra. Denna månad blir vår månad. Känns så.

• Anonym (Sanna)

Jag vill bli gravid nuuuu. Längtar massor varje dag och har precis läst "En mamma blir till" av Malin Wollin. Hög igenkänning och ännu större längtan. Ett år har gått sen vi började försöka. Längtan fanns redan innan dess.

Jag känner stundom som du Milou. Att jag skiter i allt, ger upp men samtidigt vill jag ju inte det. Jag vill så gärna få en till liten en. Hoppas du finner orken att köra på några månader till.

Jag tänker försöka hela sommaren och en bit in på hösten i alla fall som det känns nu.

• Anonym (Sanna)

Heja dig Monchichi! Foglossning är inte att leka med så du kämpar på bra. Tycker det är fascinerande att du väntar tvillingar igen. Du vet liksom vad du har att vänta (och hur mycket omkring sig och runt det blir med två bebisar). Milstolpe med 100 dagar till bf. Hoppas de små stannar i magen länge nära bf. I vilken vecka blev det sist?

Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.