38+ och försöker bli gravid.
Too Tiki! Om jag förstår det rätt så är du 44 År och har regelbunden äl, visst? Rosenrot påstås hjälpa att få i gång äl om den har en tendens att utebli. Vilket du inte värkar ha problem med om jag förstått rätt. Skulle heller rekommendera dig att fundera på st öka äggkvalitrn vilket oftare är problem för oss som är över 35 år. Då är Q10, bidrottningsggéle, mackapulver, jättenattljusolja och mitt val kvinna bra. Sedan väldigt nyttig och ekologisk kost och låta bli kaffe och minska alkohol till Max 2 glas i veckan eller inget. Kolla gärna på denna länk natural-fertility-info.com/ jätte mycket bra info. Kolla gärna in dem på youtub med.
Jag känner i allafall att jag har en chans nu att bli gravid och vill göra allt gör att lyckas och minska risken för MF. PS kan vara kul att veta att min kolega fick en bebis när hon var 45 år naturligt.
Tack för tipsen pm tillskott och länekn InaLo :)
Enligt ÄL stickorna och tempen verkar jag ha ÄL men jag har förstått att det inte behöver vara så ändå men kan ju inte vara säker då vården inte vill kolla upp mig :( Är så less på detta att man inte kan få hjälp så man vet vad som är fel, men jag ska absolut beställa de sakerna du skrev för att äggen förhoppningsvis får bättre kvalité om det är det som felar. Tog en graviditetstest från billiga tester i morse som var blank, ska kolla med CB early i helgen och hoppas då att plussa ändå även om jag inte tror på det längre..Låter hoppfullt att din kollega fick barn barn naturligt vid 45, det ger mig energi att orka fortsätta
Håller tummarna för att du snart plussar, vi får peppa varandra och uppdatera om hur det går!